×

سرپرست پلیس فتا گیلان خبر داد: دستگیری اخاذ خواستگارنما در لاهیجان | متهم ۲۵ ساله به مراجع قضائی معرفی شد

  • کد نوشته: 48102
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۶
  • 57 بازدید
  • ۰
  • سرگرد ایرج پورمستمند، سرپرست پلیس فتا گیلان از دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از دختر جوان اخاذی می‌کرد خبر داد و افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرپرست پلیس فتا گیلان از دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از دختر […]

    سرپرست پلیس فتا گیلان خبر داد: دستگیری اخاذ خواستگارنما در لاهیجان | متهم ۲۵ ساله به مراجع قضائی معرفی شد
  • سرگرد ایرج پورمستمند، سرپرست پلیس فتا گیلان از دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از دختر جوان اخاذی می‌کرد خبر داد و افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، سرپرست پلیس فتا گیلان از دستگیری فردی که به بهانه خواستگاری از دختر جوان اخاذی می‌کرد خبر داد.

    سرگرد ایرج پورمستمند با اعلام این خبر گفت: خانمی جوان با طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه و اظهار داشت مدتی است که از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با فردی آشنا شدم، این شخص با وعده ازدواج اعتماد مرا جلب و من عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در تلگرام برای وی فرستادم، پس از مدتی آن فرد از بنده اخاذی و من را تهدید کرد که اگر به خواسته‌های وی تن ندهم عکس‌ها را منتشر می‌کند.

    این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکی و انجام تحقیقات فنی، متهم ۲۵ ساله را در این پرونده شناسایی کردند.

    وی با بیان اینکه متهم در شهر لاهیجان دستگیر شد ادامه داد: متهم با مشاهده مستندات مربوطه به جرم خود اعتراف و دلیل این اقدام را رسیدن به خواسته‌های نامشروع خود اعلام کرد.

    سرگرد پورمستمند تصریح کرد: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    این مقام انتظامی گفت: عکس‌های شخصی و خانوادگی هر فردی جزئی از اطلاعات محرمانه او به‌حساب می‌آید و باید از آن به‌خوبی محافظت کند.

    سرپرست پلیس فتا استان گیلان در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی با ما در‌ میان بگذارند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48102

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *