×

تولید فیلم کوتاه چشمگیر در انجمن سینمای جوان لاهیجان

  • کد نوشته: 48166
  • ۱۳۹۸-۰۴-۲۸
  • 63 بازدید
  • ۰
  • فیلم کوتاه تجربی چشمگیر توسط سلیم انصافی در انجمن سینمای جوان لاهیجان تولید و آماده نمایش شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، این فیلم کوتاه تجربی توسط سلیم انصافی از هنرمندان جوان و فعال لاهیجانی پس از فیلم کوتاه این روزها ساخته شده و درباره پسربچه ای است که در رویای […]

    تولید فیلم کوتاه چشمگیر در انجمن سینمای جوان لاهیجان
  • فیلم کوتاه تجربی چشمگیر توسط سلیم انصافی در انجمن سینمای جوان لاهیجان تولید و آماده نمایش شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، این فیلم کوتاه تجربی توسط سلیم انصافی از هنرمندان جوان و فعال لاهیجانی پس از فیلم کوتاه این روزها ساخته شده و درباره پسربچه ای است که در رویای بازی با پدرش بسر می برد.

    نویسنده فیلمنامه و کارگردان این فیلم سلیم انصافی، تصویربردار جلال علیزاده جلالی، تدوینگر سلیم انصافی و میلاد حسین نژاد، دستیار کارگردان فرهاد حقیقت شناس هستند و بصیر انصافی و امیرحسین انصافی نیز به عنوان بازیگر در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

    این فیلم توسط رضوانه تقی پور تهیه و توسط انجمن سینمای جوان دفتر لاهیجان اجرا شده است.

    در شهرستان لاهیجان ۹ آموزشگاه موسیقی، یک آموزشگاه فرهنگی هنری، یک آموزشگاه سینمایی، یک آموزشگاه خوشنویسی، ۱۴ آموزشگاه هنرهای تجسمی، هشت انجمن ادبی و یک شورای موسیقی فعالیت دارند.

    لاهیجان یکی از شهرستان های فعال در عرصه های فرهنگی و هنری است و انجمن سینما جوان آن با بیش از ۳۰ سال سابقه آموزش عکاسان و فیلم سازان شرق گیلان را برعهده دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48166

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *