×

ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود

  • کد نوشته: 48232
  • ۱۳۹۸-۰۴-۳۰
  • 108 بازدید
  • ۰
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود. به گزارش گیل و دیلم، علی محمد پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر در همایش دهیاریها و شهرداریها شهرستان رودسر با بیان اینکه میزان تولید زباله براساس سرانه جمعیتی شهرستان بالغ بر ۴۵۰۰ تن در ماه […]

    ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود
  • رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر گفت: ماهانه ۴۵۰۰ تن زباله در شهرستان رودسر تولید می شود.

    به گزارش گیل و دیلم، علی محمد پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر در همایش دهیاریها و شهرداریها شهرستان رودسر با بیان اینکه میزان تولید زباله براساس سرانه جمعیتی شهرستان بالغ بر ۴۵۰۰ تن در ماه است، گفت: از این میزان ۳ هزار تن جمع آوری و به شکل ناقص مدیریت می شود.

    وی افزود: هزار و ۵۰۰ تن زباله به شکل سرگردان در عرصه های طبیعی رها و پس از اولین بارندگی های شدید فصلی از طریق رودخانه ها به دریا می رسد.

    محمدپور با تشریح وضعیت نامناسب مدیریت پسماند در شهرستان و بر شمردن علل و عوامل مبتلا به شهرستان در حوزه پسماند، همچون نقایص ساختاری، فنی و مدیریتی کارخانه کمپوست، فقدان جایگاه دفن متمرکز  اصولی و … از مسئولین خواست دست مدیران اجرایی پسماند ( دهیاران و شهرداران ) را از طریق تامین اعتبار و تجهیزات مورد نیاز برای رفع معضل پسماند شهرستان رودسر که هم اکنون به وضعیت قرمز رسیده است را بگیرند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48232

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *