×

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: می خواهیم با توسعه زیرساختهای ورزشی به استاندارد کشوری برسیم

  • کد نوشته: 48504
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۶
  • 149 بازدید
  • ۰
  • با توجه به اعتبارات محدود تمام کوشش مان در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدن به استاندارد سرانه کشوری خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی در دیدار با فرماندار شهرستان لاهیجان به ارزان و آسان سازی ورزش در […]

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: می خواهیم با توسعه زیرساختهای ورزشی به استاندارد کشوری برسیم
  • با توجه به اعتبارات محدود تمام کوشش مان در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و رسیدن به استاندارد سرانه کشوری خواهد بود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی در دیدار با فرماندار شهرستان لاهیجان به ارزان و آسان سازی ورزش در استان و نیز گسترش ورزش همگانی در روستاها اشاره کرد و گفت : تجهیز خانه های ورزش روستایی و تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از محوری ترین کارهای ما برای نزدیک شدن به سرانه فضاهای ورزشی خواهد بود.

    مریم بخشی با بیان اینکه وقتی پروژه ها ملی و اعتبارات ملی است قول دادن سخت است ولی تمام تلاش خود را خواهم کرد تا پایان سال ۹۸ این پروژه به پایان برسد .

    وی در خصوص استخر مهر هم خاطرنشان کرد ، همه می‌خواهیم به ورزش گیلان کمک کنیم اما باید در نظر داشته باشیم که درآمد ورزش گیلان ماهیانه ۱۲۰ میلیون تومان است و دو همایش پیاده روی ۱۴۰ میلیون تومان هزینه می برد.

    وی به تنگناهای ورزش اشاره کرد و گفت : وقتی مکانی را به رایگان از مزایده خارج میکنیم و بابت آن وجه دریافت می شود اگر شکایت شود مدیرکل ورزش باید جریمه را بپردازد.

    بخشی گفت : اولین سالی است که شرکت در مزایده به صورت سامانه ای شده است و هیات های ورزشی شانس بالایی برای شرکت در مزایده دارند.

    وی با یادآوری این نکته که خرج ورزش از درآمد سالن ها خیلی بالاتر است ، تصریح کرد: استخر مهر دویست میلیون اعتبار برای تعمیرات سقف در نظر گرفته شد، که بعد از اتمام کار پیمانکار گفت که کف استخر دارای اشکالات فنی می باشد و ما بدون قرارداد ۳۰۰ میلیون برای تعمیر کف سالن با ایشان تعهدی کردیم که این تعمیر هم به پایان رسید و تا چند روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48504

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *