×

فرماندار انزلی: مردم نباید با عتاب و خطاب دهیاران مواجه شوند

  • کد نوشته: 48713
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۱
  • 247 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: مردم نباید با عتاب و خطاب دهیاران مواجه شوند و دهیاران باید حفظ وحدت و افزایش همدلی را در دستور کار قرار داده و خود عامل اختلاف نشوند. به گزارش گیل و دیلم ،اسماعیل حیدری آزاد عصر پنجشنبه در جلسه کاهش آسیب های زیست محیطی با محوریت عدم سوزاندن کاه […]

    فرماندار انزلی: مردم نباید با عتاب و خطاب دهیاران مواجه شوند
  • فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: مردم نباید با عتاب و خطاب دهیاران مواجه شوند و دهیاران باید حفظ وحدت و افزایش همدلی را در دستور کار قرار داده و خود عامل اختلاف نشوند.

    به گزارش گیل و دیلم ،اسماعیل حیدری آزاد عصر پنجشنبه در جلسه کاهش آسیب های زیست محیطی با محوریت عدم سوزاندن کاه و کلش توسط کشاورزان و روستائیان اظهار کرد: دهیاران باید تلاش بیشتری  در راستای افزایش آگاهی روستائیان و خصوصا کشاورزان درهمه زمینه ها انجام دهند.

    وی با اشاره به اینکه کشاورزی بندرانزلی هنوز در حالت سنتی است افزود: متاسفانه با وجود مصرف بالای آب کشاورزی برداشت محصول کشاورزی بندرانزلی ضعیف است و از سوی دیگر هدر دادن آب به ضرر بیت المال است.

    فرماندار بندر انزلی با بیان اینکه باید بین محصولات کشاورزی تناسب وجود داشته باشد تصریح کرد: زمانی بندرانزلی مرکز نوغانداری بود اما اکنون یک توتستان هم در انزلی نداریم و از سوی دیگر

    در روستا ها نیز هر روز شاهد ضرر و زیان کشاورزان و کاهش محصولات آنها هستیم.

    حیدری آزاد متذکر شد: دهیاران مانند شهرداران روستا ها هستند و نسبت به تکالیف قانونی خود نظارت و عمل کرد کافی و وافی داشته و از جناح بندی و اموری غیر از وظایف محوله اجتناب کرده و عدالت را در چارچوب قوانین و ضوابط رعایت کنند.

    وی یادآور شد:  دهیاران روستاها باید در عمل به وظایف قانونی خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

    فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: همگی خادم مردم هستیم و باید در چارچوب قانون وظایف خود را انجام دهیم و اگر چنانچه موفق به انجام کاری نشدیم ارباب رجوع را توجیه کنیم.

    بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48713

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *