×

آستانه برندی معتبر برای بادام زمینی کشور

  • کد نوشته: 48744
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۲
  • 166 بازدید
  • ۰
  • مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه، گفت: آستانه قطب تولید بادام زمینی کشور و برندی معتبر برای این محصول است. به گزارش گیل و دیلم ،حمید سلیمانی در گفت و گویی با بیان اینکه آستانه قطب تولید بادام زمینی کشور است، گفت: امسال به دلیل شرایط آب و هوایی و تلاش مضاعف بادامکاران، وضعیت باغات بادام زمینی […]

    آستانه برندی معتبر برای بادام زمینی کشور
  • مدیر جهاد کشاورزی آستانه اشرفیه، گفت: آستانه قطب تولید بادام زمینی کشور و برندی معتبر برای این محصول است.

    به گزارش گیل و دیلم ،حمید سلیمانی در گفت و گویی با بیان اینکه آستانه قطب تولید بادام زمینی کشور است، گفت: امسال به دلیل شرایط آب و هوایی و تلاش مضاعف بادامکاران، وضعیت باغات بادام زمینی این شهرستان خوب است.

    وی با اشاره به اینکه به طور معمول ۱۲هزار تن پیله بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه تولید می شود، افزود: پیش بینی می شود، امسال تولید این محصول در آستانه ۱۰درصد افزایش یابد.

    سلیمانی خاطرنشان کرد: بادام زمینی آستانه از بازار پسندی بالایی برخوردار است و به محض برداشت، بخش عمده آن در بازارهای استان به فروش می رسد.

    وی ادامه داد: بادام آستانه علاوه بر اینکه در بازارهای گیلان به فروش می رسد، توسط هموطنانمان برای سوغات به دیگر استانها نیز برده می شود.

    مدیر جهاد کشاورزی آستانه تصریح کرد: آوازه کیفیت عالی آستانه در کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حاشیه خزر رسیده است.

    وی گفت: شهرستان آستانه برندی معتبر برای بادام زمینی کشور است و برنامه داریم تا تولید این محصول را برای سال آینده در این شهرستان افزایش دهیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48744

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *