×

ادامه بارندگی های پراکنده در گیلان

  • کد نوشته: 48909
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۶
  • 77 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی های پراکنده در استان تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار در منطقه است و بر این اساس […]

    ادامه بارندگی های پراکنده در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه بارندگی های پراکنده در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت توده هوای کم و بیش ناپایدار در منطقه است و بر این اساس به تناوب تا اواسط هفته آینده، گاهی افزایش ابر، وزش باد و در بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

    وی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد، دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری، بارندگی پراکنده، گاهی وزش باد، دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را مربوط به بندرکیاشهر با ۲۶ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردا را مربوط به جیرنده با ۱۲ درجه سلسیوس عنوان کرد.

    وی همچنین بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۶ درجه سلسیوس و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۱ درجه پیش بینی کرد.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۳ / ۱ تا ۷ / ۰  متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا نا مناسب است.

    وی بیشترین میزان بارندگی در استان طی شبانه روز گذشته را با افزون بر ۱۲ میلیمتر مربوط به ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت ذکر کرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48909

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *