×

خبرنگاران مشعل داران عرصه فرهنگی هستند

  • کد نوشته: 48941
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۷
  • 143 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه خبرنگاران تصویرگر واقعیت‌های زمان خود هستند، گفت: خبرنگاران مشعل داران عرصه فرهنگی هستند و می‌توانند وحدت آفرین باشند. به گزارش گیل و دیلم، میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران وجدان […]

    خبرنگاران مشعل داران عرصه فرهنگی هستند
  • فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه خبرنگاران تصویرگر واقعیت‌های زمان خود هستند، گفت: خبرنگاران مشعل داران عرصه فرهنگی هستند و می‌توانند وحدت آفرین باشند.

    به گزارش گیل و دیلم، میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر واقعیت‌های زمان خود و راهنمای مردم هستند.

    فرماندار شهرستان رشت، اصحاب رسانه را حلقه واسط بین مردم و مسئولین دانست و افزود: خبرنگاران مشعل داران عرصه فرهنگی هستند و می‌توانند وحدت آفرین باشند. انقلاب اسلامی که باعث ایستادگی و مقابله با تروریسم اقتصادی شد، مرهون وحدت و یکپارچگی این ملت است.

    مومنی‌زاده بیان کرد: اگر جامعه‌ای بخواهد راه رشد، ترقی و تعالی را بپیماید باید از امید و نشاط برخوردار باشد و اصحاب رسانه این قدرت را دارند که جامعه را با تزریق نشاط و امید به پیش ببرند و باعث تقویت اعتماد بین مردم شوند.

    وی ادامه داد: جامعه‌ای که می‌خواهد به آرمان بزرگ بشری دست یابد باید از مشارکت سیاسی و اجتماعی آحاد مردم برخوردار باشد که اصحاب رسانه می‌توانند باعث ارتقای مشارکت مردم شوند.

    فرماندار رشت با بیان اینکه خبرنگاران نقش سازنده‌ای دارند، تصریح کرد: رشد و کمال و توسعه یافتگی باید در رفتار اصحاب رسانه تجلی یابد تا با عملکرد خود، جایگاه رفیع‌شان را به جامعه القا کنند.

    مومنی‌زاده تاکید کرد: روز خبرنگار زمان تشریح عملکرد نیست بلکه فرصتی برای تجلیل و قدردانی از زحمات یکساله اصحاب رسانه است.

    گفتنی است؛ علی رغم تاکید صورت گرفته از سوی فرماندار شهرستان رشت مبنی بر اینکه روز خبرنگار، روز تشریح عملکرد، پرسش و پاسخ نیست اما وی به سوالات تعدادی از خبرنگاران که در خصوص مدیریت شهری و انحلال شورای شهر رشت بود، پاسخ داد و در پایان با اهدای لوح و هدیه از زحمت اصحاب رسانه قدردانی کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48941

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *