×

فرماندار رودسر خبر داد ؛ فعال‌شدن کانون خبرنگاران در رودسر

  • کد نوشته: 49194
  • ۱۳۹۸-۰۵-۲۴
  • 136 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر در آیین تجلیل از خبرنگاران، از راه‌اندازی کانون خبرنگاران در این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،حسین اسمعیل پور در این مراسم ، این اقدام را در راستای ساماندهی خبرنگاران و استقرار آنان در یک مکان مشخص و معین […]

    فرماندار رودسر خبر داد ؛ فعال‌شدن کانون خبرنگاران در رودسر
  • فرماندار رودسر در آیین تجلیل از خبرنگاران، از راه‌اندازی کانون خبرنگاران در این شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،حسین اسمعیل پور در این مراسم ، این اقدام را در راستای ساماندهی خبرنگاران و استقرار آنان در یک مکان مشخص و معین برای انجام امور خبری عنوان و خاطرنشان کرد: خبرنگارانی که دارای کد خبرنگاری هستند به آنها مجوز فعالیت داده می شود، ضمن اینکه امکانات نیز در حد متعارف پیش بینی شده است.

    وی زمان، زبان، مکان و موضوع را چهار شرط مشخص در کار خبر ذکر و اظهار کرد: اگر این چهار شرط در خبر رعایت شود مطمئنا اثرگذاری و منبع خبری خواهد شد.
    فرماندار رودسر عرصه خبر را صحنه رقابت دانست و اضافه کرد: در این راستا خبرنگاران باید خود را در آزمون های سخت محک بزنند.

    اسمعیل پور به شرایط کنونی کشور اشاره و با بیان اینکه کشور در شرایط عادی نیست و در جنگ تمام عیار اقتصادی بسر می بریم، تصریح کرد: این شرایط به منزله آن نیست که مقاومت نکنیم بلکه باید از امکانات و منابع موجود کشور به شکل بهینه استفاده شود.

    وی از خبرنگاران خواست با نقد سازنده و نه مخرب، به روند توسعه شهرستان کمک کنند.

    شهرستان رودسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در سال ۱۳۷۷ به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در شهر مزارشریف مرکز استان بلخ در شمال افغانستان توسط نیروهای افراطی طالبان به شهادت رسید و روز شهادتش در تقویم رسمی ایران روز خبرنگار نامگذاری شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49194

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *