×

امکانات درمانی غرب گیلان جوابگوی نیازهای مردم نیست

  • کد نوشته: 49381
  • ۱۳۹۸-۰۵-۳۰
  • 82 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: امکانات بهداشتی، درمانی و بیمارستانی موجود در غرب استان گیلان جوابگوی نیازها نیست. به گزارش گیل و دیلم به نقل از تسنیم ،محمود شکری در گفت‌وگویی گردشگر پذیر بودن مناطق غربی استان گیلان و تردد خیل عظیمی از مردم و مسافران در آن را مورد اشاره […]

    امکانات درمانی غرب گیلان جوابگوی نیازهای مردم نیست
  • نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: امکانات بهداشتی، درمانی و بیمارستانی موجود در غرب استان گیلان جوابگوی نیازها نیست.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از تسنیم ،محمود شکری در گفت‌وگویی گردشگر پذیر بودن مناطق غربی استان گیلان و تردد خیل عظیمی از مردم و مسافران در آن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در حال حاضر امکانات بهداشتی، درمانی و بیمارستانی که در غرب گیلان وجود دارد به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای این بخش از استان نیست.

    نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه تخصیص اعتبارات برای اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی نباید بر اساس مقیاس جمعیت فعلی مناطق باشد عنوان کرد: سه شهرستان تالش، ماسال و رضوانشهر در تمام ایام سال پذیرای مسافران و گردشگران هستند بنابراین باید به آن‌ها نگاه ویژه‌تری داشت.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تردد خیل عظیمی از مردم در مسیر جاده‌ای شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برای خدمات‌دهی و سرویس‌رسانی بهداشتی و درمانی به مردم محلی و گردشگرانی که به این مناطق وارد می‌شوند باید زیرساخت‌های موجود افزایش پیدا کند.

    شکری بزرگ‌ترین خواسته و مطالبه مردم شهرستان تالش را بهره‌برداری از بیمارستان جدید این منطقه اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر کار ساخت و تکمیل بیمارستان تالش به پایان رسیده است بنابراین امیدواریم در صورت مساعد بودن تمام شرایط در همین شهریور ماه با حضور مسئولان ذیربط مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

    وی در مورد بیمارستان افتتاح شده شهرستان رضوانشهر و نواقصی که در آن وجود دارد نیز سخن گفت و ابراز داشت: برای حل این مشکل اخیراً رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی را با وزیر بهداشت و درمان انجام دادم و وی قول داد که نواقص و کمبودهایی که در این بیمارستان به لحاظ امکانات و تجهیزات پزشکی وجود دارد حل شود.

    نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس ایجاد مرکز جامع غرب گیلان در شهرستان تالش و اعزام پزشکان متخصص و ماهر به این مناطق را مورد تأکید قرار داد و گفت: امیدواریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای تحقق موارد یاد شده مساعدت کند تا از حجم مشکلات بهداشتی و درمانی غرب استان کاسته شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تجهیز خانه‌های بهداشت و فراهم کردن امکاناتی نظیر آمبولانس را در شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: ارتقاء سطح امکانات و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم از جمله اقداماتی بوده که بنده برای تحقق آن به عنوان یک نیاز ضروری همواره تلاش کردم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49381

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *