×

آثار قلم خبرنگاران قابل مشاهده باشد

  • کد نوشته: 49410
  • ۱۳۹۸-۰۵-۳۰
  • 279 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان بندر انزلی گفت: باید تاثیر فعالیت خبرنگاران و فعالان عرصه خبر را در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم و آثار قلم برای عموم مردم ملموس و قابل مشاهده باشد. به گزارش گیل و دیلم ، اسماعیل حیدری‌آزاد امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بندر انزلی با تبریک عید غدیر خم، اظهار کرد: عید […]

    آثار قلم خبرنگاران قابل مشاهده باشد
  • فرماندار شهرستان بندر انزلی گفت: باید تاثیر فعالیت خبرنگاران و فعالان عرصه خبر را در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم و آثار قلم برای عموم مردم ملموس و قابل مشاهده باشد.

    به گزارش گیل و دیلم ، اسماعیل حیدری‌آزاد امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان بندر انزلی با تبریک عید غدیر خم، اظهار کرد: عید غدیر از اعیاد بزرگ مسلمانان است.

    فرماندار شهرستان بندر انزلی با تاکید بر اینکه حجم گسترده ماموریت‌های محوله دلیل مهم تاخیر دیدار با خبرنگاران در سالروز خبرنگار بود، تصریح کرد: ممنون از شما که با انصاف و عدالت تلاش در انعکاس اخبار دارید و اگر انتقادی هست با انصاف آن را منعکس می‌کنید.

    حیدری‌آزاد با اشاره به اینکه متاسفانه در سطح شهرستان افراد زیادی داریم که به عنوان خبرنگار مطرح می‌شوند ولی فعالیت خبری ندارند، تاکید کرد: صرف وجود کارت خبرنگاری از سوی خبرگزاری یا نشریه و پایگاه خبری، دلیل بر خبرنگار بودن نیست.

    فرماندار شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه متاسفانه اخبار شهرستان آنگونه که باید در سطح استانی و ملی انعکاس پیدا نمی‌کند، گفت: حرفه عکاسی با خبرنگاری فرق می‌کند که تلفیق این دو یک گزارش مناسب برای استفاده مخاطبان خواهد بود. باید تاثیر فعالیت خبرنگاران و فعالان خبری را در حوزه‌های مختلف شاهد باشیم و آثار قلم برای عموم مردم ملموس و قابل مشاهده باشد.

    حیدری‌آزاد با تاکید بر اینکه فعالیت خبرنگار منوط به حضور در برنامه‌های خاص نباشد، افزود: خبرنگاران شهرستان در انعکاس اخبار مثبت همراهی کنند،نمی‌گوییم ایراد وجود ندارد ولی اخبار مثبت و سازنده خوبی در شهرستان انجام می‌شود و خبرنگاران به موقع در انعکاس آن اهتمام داشته باشند.

    وی با بیان اینکه دستگاه‌های اداری مکلف هستند پاسخگوی اصحاب رسانه باشند و در اطلاع‌رسانی به موقع جهت پوشش اخبار به خبرنگاران کوشش کنند، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به موقع جهت پوشش اخبار باعث می‌شود خبرنگاران بتوانند بهتر در این زمینه فعالیت و حضور داشته باشند.

    حیدری‌آزاد با تاکید بر اینکه انتقاد با توهین و تخریب متفاوت است، گفت: قلم مبارک است و خداوند در قرآن کریم به آن سوگند یاد کرده ولی اگر آن را به موارد غیراخلاقی از جمله تهمت، توهین و تخریب آلوده کنیم قداست را از آن می‌گیریم.

    وی با بیان اینکه برخی مسوولان انتقادپذیر نیستند و در مواجه با انتقاد موضع محدودکننده در برابر خبرنگار اتخاذ می‌کنند، افزود: انتقاد سازنده می‌تواند موجب رفع مشکلات باشد واگر همراه با راهکار سازنده باشد باید مورد توجه باشد.

    گفتنی است تشکیل کانون خبرنگاران در سطح شهرستان، تاسیس شرکت تعاونی چند منظوره و رفع موانع بیمه خبرنگاران، همکاری مدیران ادارات در اطلاع‌رسانی جلسات جهت پوشش از جمله مواردی بود که در این دیدار از سوی خبرنگاران شهرستان بندر انزلی مطرح شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49410

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *