×

بهره برداری از ۲۱ پروژه عمرانی ، خدماتی و تولیدی  به مناسبت هفته دولت در شهرستان آستانه اشرفیه

  • کد نوشته: 49586
  • ۱۳۹۸-۰۶-۰۴
  • 153 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران تمام توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را از بین برده و آنها را مایوس می کند. به گزارش گیل و دیلم، رحیم حیدری روز یکشنبه در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرای این شهرستان افزود: کشور ما در […]

    بهره برداری از ۲۱ پروژه عمرانی ، خدماتی و تولیدی  به مناسبت هفته دولت در شهرستان آستانه اشرفیه
  • فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گفت: همدلی و اتحاد ملت بزرگ ایران تمام توطئه های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را از بین برده و آنها را مایوس می کند.

    به گزارش گیل و دیلم، رحیم حیدری روز یکشنبه در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه های اجرای این شهرستان افزود: کشور ما در طول دوران انقلاب به دستاوردهای عظیمی در بخش های مختلف  دست یافته و امروز ایران اسلامی از جایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار است.

    وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت یادگار ارزشمند شهیدان رجایی و باهنر است و به ما فرصت داده شده تا زیر سایه خون شهیدان به مردم خدمت کنیم.

    وی این هفته را فرصت خوبی برای تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی دانست و از همه مسئولان خواست تا خدمت صادقانه به مردم را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دهند.

    در این آیین از ۵۳ کارمند و ۱۴ مدیر نمونه دستگاه های اجرایی شهرستان آستانه اشرفیه تجلیل و قدردانی شد.

    فرماندار آستانه اشرفیه در حاشیه برگزاری این آیین در گفتگویی، به بهره برداری از ۲۱ پروژه عمرانی ، خدماتی و تولیدی  به مناسبت هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها ۱۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

    به گفته حیدری ، پروژه های عمرانی هفته دولت این شهرستان در زمینه هایی چون آسفالت راه های روستایی ، اجرای طرح های هادی ، احداث ساختمان ، نصب و راه اندازی دیزل پمپاژ، خانه روستایی ، سالن ورزشی ،طرح های میراث فرهنگی و … به بهره برداری می رسد.

    وی با اشاره به افتتاح شش طرح تولیدی و خدماتی در این شهرستان گفت: با افتتاح این طرح ها که توسط بخش خصوصی به انجام رسیده برای بیش از ۶۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

    شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در ۳۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49586

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *