×

بارندگی و وزش باد شدید در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 50027
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۷
  • 185 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی و وزش باد شدید در استان طی امروز و فردا (دوشنبه) خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر یکشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار تا پایان هفته در منطقه است بنابراین […]

    بارندگی و وزش باد شدید در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از بارندگی و وزش باد شدید در استان طی امروز و فردا (دوشنبه) خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی عصر یکشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی سامانه ناپایدار تا پایان هفته در منطقه است بنابراین طی این مدت شرایط برای ابرناکی، بارندگی، وزش باد و رعدوبرق مهیاست.

    وی ادامه داد: طی امروز و فردا ، بارندگی و وزش باد در پاره ای نقاط شدید خواهد بود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) ، رعد و برق، در دامنه های جنوبی قسمتی ابری تا ابری، بعضی ساعت ها بارندگی، وزش باد و رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان  را ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) ، رعد و برق، در دامنه های جنوبی قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی، وزش باد و رعد و برق پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۰ درجه سلسیوس مربوط به بندرانزلی و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۱ درجه مربوط به دیلمان و جیرنده ذکر کرد.

    غلامی بیشینه دمای رشت طی امروز را ۲۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۸ درجه عنوان کرد.

    وی در توضیح وضعیت دریا طی امروز گفت: ارتفاع موج بین ۵ / ۰ تا ۲/۲ متر، دمای آب دریا ۲۷ درجه سلسیوس و شرایط برای شنا نا مناسب است.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با افزون بر ۶۵ میلیمتر مربوط به بندرآستارا ذکر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50027

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *