×

بندرانزلی؛ رکورددار بارش/ افزایش نسبی دما از فردا

  • کد نوشته: 50149
  • ۱۳۹۸-۰۶-۲۲
  • 104 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش های ضعیف و پراکنده در استان تا صبح شنبه، خاطرنشان کرد: از فردا تا روز دوشنبه شرایط جوی پایدار استقرار خواهد یافت و آسمان گیلان و در برخی از نقاط نیمه ابری خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ،یوسف شجاعی در گفت وگویی، با اشاره به بارش باران […]

    بندرانزلی؛ رکورددار بارش/ افزایش نسبی دما از فردا
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به تداوم بارش های ضعیف و پراکنده در استان تا صبح شنبه، خاطرنشان کرد: از فردا تا روز دوشنبه شرایط جوی پایدار استقرار خواهد یافت و آسمان گیلان و در برخی از نقاط نیمه ابری خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،یوسف شجاعی در گفت وگویی، با اشاره به بارش باران در اکثر نقاط استان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بندرانزلی با ۷۴ میلی متر بارندگی رکورددار بیشترین بارش ها در استان بوده است.

    وی میزان بارندگی در رشت را پنج میلی متر دانست و افزود: دمای هوای رشت ۲۰ درجه است.

    کارشناس هواشناسی گیلان بارش باران، مه آلودگی و وزش باد را از جمله پدیده های قابل انتظار برای امروز دانست و تصریح کرد: آسمان گیلان ابری و نیمه ابری است، اما از فردا با خارج شدن این سامانه بارشی انتظار کاهش ابر را داریم.

    شجاعی با اشاره به تداوم بارش های ضعیف و پراکنده در استان تا صبح شنبه، خاطرنشان کرد: از فردا تا روز دوشنبه شرایط جوی پایدار استقرار خواهد یافت و آسمان گیلان و در برخی از نقاط نیمه ابری خواهد بود.

    وی از افزایش نسبی دمای هوا از فردا تا روز دوشنبه خبر داد و یادآور شد: اگرچه از ارتفاع موج کاسته شده، اما دریا تا پایان امروز برای فعالیت های مرتبط نامناسب است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50149

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *