×

فعالیت سامانه ناپایدار جوی در گیلان تا فردا

  • کد نوشته: 50639
  • ۱۳۹۸-۰۷-۰۷
  • 176 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان گفت که سامانه ناپایدار جوی که منجر به بارندگی و وزش باد می شود، تا فردا (دوشنبه) در استان فعال است. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر یکشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه به نسبت نا پایدار در منطقه است […]

    فعالیت سامانه ناپایدار جوی در گیلان تا فردا
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان گفت که سامانه ناپایدار جوی که منجر به بارندگی و وزش باد می شود، تا فردا (دوشنبه) در استان فعال است.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر یکشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه به نسبت نا پایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۲۴ ساعت آینده در بعضی ساعت ها بارندگی، وزش باد و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد:بتدریج از دوشنبه بویژه عصر و شب، ضمن کاهش ناپایداری، روند کاهش ابر و افزایش دما تا پایان هفته مورد انتظار است.

    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، احتمال رعد و برق، گاهی کاهش ابر ، در دامنه های جنوبی قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده و وزش باد گاهی شدید عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، گاهی کاهش ابر، در دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد گاهی شدید پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۶ درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۰ درجه مربوط به ماسوله، جیرنده و دیلمان عنوان کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۹ درجه خواهد بود.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با ۱۸ میلیمتر مربوط به بندرآستارا ذکر کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50639

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *