×

ادامه وزش باد و بارندگی‌های پراکنده در گیلان تا امروز

  • کد نوشته: 50650
  • ۱۳۹۸-۰۷-۰۸
  • 98 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان گفت که وزش باد و بارندگی های پراکنده تا امروز (دوشنبه) در استان ادامه دارد و از فردا شاهد افزایش دما خواهیم بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه به نسبت ناپایدار […]

    ادامه وزش باد و بارندگی‌های پراکنده در گیلان تا امروز
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان گفت که وزش باد و بارندگی های پراکنده تا امروز (دوشنبه) در استان ادامه دارد و از فردا شاهد افزایش دما خواهیم بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس در بعضی نقاط وزش باد و بارندگی دور از انتظار نیست.

    وی ادامه داد: ولی از فردا (سه شنبه) ضمن کاهش ناپایداری، روند افزایش دما و کاهش ابر پیش بینی می شود.

    غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری، پاره ای نقاط بارندگی، گاهی کاهش ابر، در دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیه ابری، افزایش نسبی دما، ، گاهی افزایش ابر و بارندگی پراکنده پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۵ درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۱ درجه مربوط به جیرنده و ماسوله عنوان کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۴ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۸ درجه خواهد بود.

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با ۸ / ۶۶ میلیمتر مربوط به بندرآستارا ذکر کرد و گفت: در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت نیز طی شبانه روز گذشته ۴ / ۹ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50650

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *