×

آسمان گیلان تا پایان هفته، صاف تا نیمه ابری است

  • کد نوشته: 50726
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۰
  • 108 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار در منطقه، گفت که آسمان استان تا پایان هفته جاری، صاف تا نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی […]

    آسمان گیلان تا پایان هفته، صاف تا نیمه ابری است
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار در منطقه، گفت که آسمان استان تا پایان هفته جاری، صاف تا نیمه ابری همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگویی بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است بنابراین تا اوایل هفته آینده آسمانی آفتابی، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

    وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، بارندگی های پراکنده دور از انتظار نیست.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش ملایم باد عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش ملایم باد پیش بینی کرد.

    وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۸ درجه مربوط به دیلمان و منجیل  و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۱ درجه مربوط به جیرنده، ماسوله و دیلمان عنوان کرد.

    به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۸ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۷ درجه خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50726

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *