×

افزایش دما در گیلان

  • کد نوشته: 50808
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۳
  • 117 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم و افزایش دما در استان طی دو روز پیش رو خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر شنبه در گفت وگویی بیان داشت: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان دهنده شکل گیری تدریجی جریانات جنوبی از امروز در منطقه است […]

    افزایش دما در گیلان
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از وزش باد گرم و افزایش دما در استان طی دو روز پیش رو خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی ظهر شنبه در گفت وگویی بیان داشت: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان دهنده شکل گیری تدریجی جریانات جنوبی از امروز در منطقه است که بر این اسسا شرایط برای وزش باد گرم و افزایش دما تا دوشنبه فراهم می شود.

    وی ادامه داد: برای اواخر وقت فردا و صبح دوشنبه وزش باد گرم (در برخی مناطق بویژه ارتفاعات و دامنه ها) شدید یا خیلی شدید پیش بینی می شود و طی این مدت برای ساعت های صبح و شب، در پاره ای نقاط جلگه ای، وقوع پدیده مه مورد انتطار است.

    غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، عصر و شب وزش باد جنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، پاره ای نواحی جلگه ای مه، گاهی افزایش ابر، وزش باد بویژه طی عصر و شب بعضی مناطق شدید یا خیلی شدید پیش بینی کرد.

    غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۷ درجه مربوط به رودبار و منجیل و کمینه دمای استان طی فردا را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان، جیرنده و ماسوله ذکر کرد.

    وی بیشینه دمای امروز رشت را ۲۸ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز ۱۸ درجه عنوان کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50808

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *