×

بارندگی و کاهش نسبی دما در دو روز آینده

  • کد نوشته: 50883
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۵
  • 134 بازدید
  • ۰
  • به دنبال استقرار توده هوای گرم در منطقه، در نیمه نخستین ماه فصل پاییز، منجیل دمای ۳۷ درجه‌ای داشت. به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان صبح دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: دمای هوای منجیل طی روز گذشته به ۳۷ درجه و رودبار به ۳۵ درجه […]

    بارندگی و کاهش نسبی دما در دو روز آینده
  • به دنبال استقرار توده هوای گرم در منطقه، در نیمه نخستین ماه فصل پاییز، منجیل دمای ۳۷ درجه‌ای داشت.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان صبح دوشنبه در گفت وگویی بیان داشت: دمای هوای منجیل طی روز گذشته به ۳۷ درجه و رودبار به ۳۵ درجه سلسیوس رسید ضمن اینکه شهر رشت نیز شاهد دمای ۲۶ درجه ای بود.

    مازیار غلامی با بیان اینکه گرمای هوا تا ظهر امروز ادامه دارد، افزود:  تحلیل نقشه های هواشناسی بیانگر آن است که  تا ظهر امروز کماکان شرایط برای وزش باد گرم مهیاست و انتظار این پدیده را غالباً در مناطق مرتفع و دامنه ها داریم.

    غلامی ادامه داد: با عبور تدریجی این توده هوا از منطقه طی ظهر ، توده بارشی خنک را خواهیم داشت و انتظار می رود امشب شاهد افزایش سرعت باد شمالی باشیم.

    وی آسمان استان برای دو روز آینده (سه‌شنبه و چهارشنبه) را در بعضی ساعت ها بارندگی همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی و اضافه کرد: با نفوذ هوای خنک انتظار داریم ارتفاع موج دریا افزایش یابد و به یک و نیم متر برسد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50883

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *