×

رئیس شورای شهر لنگرود: انحراف مرگبار پراید در جاده ایلام/ کشته و زخمی شدن ۵ زائر لنگرودی + اسامی

  • کد نوشته: 50905
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۶
  • 90 بازدید
  • ۰
  • رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه این ۵ زائر از اعضای یک خانواده بودند، افزود: این زائران با یک دستگاه پراید عازم پیاده روی اربعین بودند. به گزارش گیل و دیلم ، غلامرضا منصفی رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود و مدیر اجرایی موکب مردم لنگرود در نجف اشرف در گفتگویی با تایید خبر فوت سه […]

    رئیس شورای شهر لنگرود: انحراف مرگبار پراید در جاده ایلام/ کشته و زخمی شدن ۵ زائر لنگرودی + اسامی
  • رئیس شورای شهر لنگرود با بیان اینکه این ۵ زائر از اعضای یک خانواده بودند، افزود: این زائران با یک دستگاه پراید عازم پیاده روی اربعین بودند.

    به گزارش گیل و دیلم ، غلامرضا منصفی رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود و مدیر اجرایی موکب مردم لنگرود در نجف اشرف در گفتگویی با تایید خبر فوت سه زائر لنگرودی در ایلام بر اثر تصادف، اظهار کرد: ۲نفر دیگر از این زائرین هم در بیمارستان ایلام بستری شده اند

    وی با بیان اینکه این ۵ زائر از اعضای یک خانواده بودند، افزود: این زائران با یک دستگاه پراید عازم پیاده روی اربعین بودند.

    رییس شورای اسلامی شهر لنگرود حال ۲مصدوم بستری شده در بیمارستان ایلام را مساعد اعلام کرد و گفت: تماس ها و پیگیری های صورت گرفته خبر از به هوش بودن این مصدومان دارد.

    منصفی در ادامه با بیان اینکه موکب مردم لنگرود در نجف مستقر شده است، افزود: این موکب به صورت شبانه روز از ۳هزار نفر پذیرایی خواهد کرد.

    وی افزود: در این موکب برای  ۲ هزار نفر  زائر امکان اسکان موقت و استراحت  شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، آقایان کیانوش کهنسال، درویش و علیرضا نژادعلی در این حادثه فوت شدند/ ۸ دی

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50905

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *