×

کشفیات پلیس لاهیجان ۵۸ درصد افزایش یافت

  • کد نوشته: 50931
  • ۱۳۹۸-۰۷-۱۷
  • 232 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: طی شش ماه امسال کشفیات پلیس در لاهیجان ۵۸ درصد نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رسول عزیزی عصر سه شنبه در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی این شهرستان افزود: در این مدت عملکرد نیروی انتظامی لاهیجان در کشفیات مواد مخدر نیز […]

    کشفیات پلیس لاهیجان ۵۸ درصد افزایش یافت
  • فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: طی شش ماه امسال کشفیات پلیس در لاهیجان ۵۸ درصد نسبت مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رسول عزیزی عصر سه شنبه در نشست خبری با نمایندگان رسانه های گروهی این شهرستان افزود: در این مدت عملکرد نیروی انتظامی لاهیجان در کشفیات مواد مخدر نیز حدود ۱۰درصد افزایش نشان می دهد و در این زمینه ۹۰۲نفر خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و در توقیف وسایل نقلیه متخلف نیز عملکرد این نیرو از افزایش نسبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

    وی به عملکرد پلیس فتای لاهیجان اشاره کرد و گفت: پلیس فتا در این شهرستان با پوشش دادن شرق گیلان یکی از پلیس های موفق استان گیلان است که توسط این پلیس در سال گذشته یکصد و۵۰پرونده مستقیم تشکیل و یکصد پرونده نیز به آن ارجاع داده شد که بیش از ۹۰درصد این پرونده ها منجر به کشف شد و در ارتباط با این پرونده ها ۹متهم زن و ۴۵متهم مرد دستگیر شدند.

    عزیزی در تحلیل عملکرد پلیس فتا در لاهیجان اظهار داشت: ۶۹درصد پرونده های پلیس فتا لاهیجان برداشت های اینترنتی است که ۱۸درصد آن نشر اکاذیب ، ۹درصد هم کلاه برداری اینترنتی و چهار درصد هم پرونده اخاذی و سایت های شرط بندی بوده است.

    قاچاق موضوع دیگری بود که فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری که امسال را سال تولید ملی نام گذاری کردند؛ نیروی انتظامی وظیفه خود می داند که به خاطر حمایت از تولید جلوی باندهای قاچاق را بگیرد و هم با این روش از تولید حمایت کند..

    عزیزی افزود: ۲۷ پرونده قاچاق در نیمه نخست امسال تشکیل شده و حدود ۳۰متهم در این رابطه دستگیرشدند که کشفیات نیز در این زمینه قابل توجهی است و فقط ۱۱و نیم تن کود قاچاق در این شهرستان کشف شد.

    وی یادآور شد: کشفیات در بخش فسادهای ارزی بیش از ۹۴۴میلیون ریال بوده و با اینکه چندسالیست در شهرستان لاهیجان قاچاق سوخت نداشتیم ولی در این شش ماه دوهزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد و یک فقره موتورسیکلت مربوط به سال ۱۳۳۰ را نیز پلیس در این شهرستان توقیف کرد. 

    فرمانده انتظامی لاهیجان تاکید بر تلاش پلیس بر جلوگیری از زمین خواری در استان گیلان را یادآورشد و ادامه داد: برای جلوگیری از زمین خواری ۱۵فقره پرونده زمین خواری در این شهرستان تشکیل شده و چند مورد از این پرونده ها نیز منجر به رفع تصرف شده و همچنین ۴۴فقره پرونده کلاه برداری نیز در این مدت تشکیل که پنج نفر دستگیر و ۱۷ مورد هم پرونده جعل تشکیل و چهار نفر دستگیر شدند که در مجموع دومیلیارد ریال اموال مال باختگان به آنان برگشت داده شد.

    لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=50931

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *