×

احتمال بارش‌های پراکنده در گیلان

  • کد نوشته: 51360
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۶
  • 71 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: براساس نقشه های هواشناسی احتمال بارش های پراکنده همراه با افزایش نسبی دما برای فردا پیش بینی می شود. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود:  نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه بارشی در منطقه است که […]

    احتمال بارش‌های پراکنده در گیلان
  • سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: براساس نقشه های هواشناسی احتمال بارش های پراکنده همراه با افزایش نسبی دما برای فردا پیش بینی می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود:  نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه بارشی در منطقه است که به تدریج از امروز در پاره ای مناطق کاهش ابر مورد انتظار است و برای امروز آسمانی نیمه ابری تا ابری به ویژه برای نواحی مرکزی و شرقی استان بارندگی و هرچه به سمت شب پیش برویم انتظار قطع بارندگی ها را از سمت غرب استان انتظار داریم؛ ضمن اینکه روز سه شنبه با توجه به استقرار هوای پایدار ، افزایش نسبی دما  پیش بینی می شود.

    وی با اشاره به اینکه بر اساس نقشه های هواشناسی چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی در این منطقه مستقر می شود، پیش بینی کرد: برای چهارشنبه  آسمانی قسمتی ابری، بتدریج افزایش ابر، طی غروب و شب بارندگی و وزش باد( در بعضی نقاط شدید) و کاهش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

    غلامی بیشترین میزان بارندگی را طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به جیرنده و دیلمان  با ۱۱ میلیمتر ، بندر انزلی هشت و هشت دهم میلیمتر ، منجیل شش و نیم میلیمتر ، رودبار پنج و سه دهم میلیمتر عنوان کرد.

    وی اضافه کرد: همچنین شهرهایی همچون ماسوله ، کیاشهر چهار میلیمتر و لاهیجان دو میلیمتر و رشت مرکز استان یک میلیمتر بارندگی داشته اند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51360

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *