×

هوای گیلان تا اوایل هفته آینده سرد و بارانی است

  • کد نوشته: 51407
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۸
  • 152 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید میهمان روزهای پایانی هفته است، گفت: موج بارشی دیگری اوایل هفته منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در برخی مناطق بر شدت بارندگی ها افزوده خواهد شد. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگویی با اشاره به ورود سامانه بارشی به منطقه، اظهار کرد: […]

    هوای گیلان تا اوایل هفته آینده سرد و بارانی است
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه سامانه بارشی جدید میهمان روزهای پایانی هفته است، گفت: موج بارشی دیگری اوایل هفته منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در برخی مناطق بر شدت بارندگی ها افزوده خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگویی با اشاره به ورود سامانه بارشی به منطقه، اظهار کرد: هوای گیلان از امروز به تدریج سرد و بارانی می شود و به تناوب تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

    وی با بیان اینکه شرایط جوی ناپایدار صبح روز پنجشنبه از منطقه خارج و هوا پایدار می شود، افزود: سامانه ناپایدار جدید از عصر و شب پنجشنبه وارد منطقه می شود و تا جمعه ادامه دارد.

    مدیرکل هواشناسی گیلان بارش شدید باران، وزش باد و احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها و رانش زمین در برخی مناطق را از پدیده های جوی غالب تا پایان هفته دانست و متذکر شد: موج بارشی دیگری اوایل هفته منطقه را تحت تاثیر قرار می دهد و در برخی مناطق بر شدت بارندگی ها افزوده خواهد شد.

    دادرس از کاهش دمای هوا طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: انتظار داریم دمای هوای استان کاهش قابل ملاحظه داشته باشد.

    وی از شهروندان به ویژه گردشگران خواست از قرار گرفتن در کنار رودخانه ها خودداری کنند و یادآور شد: بهره برداران بخش کشاورزی هم تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارات احتمالی بیندیشند.

    به گزارش گیل و دیلم، دریا طی این مدت با ارتفاع موج بین ۲۰ تا ۷۰ سانتیمتر برای فعالیت های صید و صیادی نامناسب است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51407

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *