×

تداوم بارش برف و باران در گیلان تا اواسط هفته جاری

  • کد نوشته: 51994
  • ۱۳۹۸-۰۸-۲۵
  • 117 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تداوم بارش برف و باران ، وزش باد و احتمال رعد و برق در استان تا سه شنبه هفته جاری خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز شنبه در گفت و گویی افزود: بر این اساس نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار و […]

    تداوم بارش برف و باران در گیلان تا اواسط هفته جاری
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از تداوم بارش برف و باران ، وزش باد و احتمال رعد و برق در استان تا سه شنبه هفته جاری خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز شنبه در گفت و گویی افزود: بر این اساس نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار و فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است ؛ براین اساس ، تا روز سه شنبه به تناوب ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد ( بعضی نقاط شدید) ، احتمال رعد و برق  و تگرگ و در ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.

    وی اظهار کرد: بر این اساس آسمان استان برای امروز ابری و مه آلود ، بارندگی متناوب  و وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعات بارش برف،  بعضی نقاط ( غالبا نواحی غربی)و کاهش موقتی ابر  و برای فردا (یکشنبه) آسمان استان نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد ( گاهی شدید)   و ارتفاعات بارش برف  پیش بینی می شود.

    وی  بیشینه دما را در استان طی شبانه روز گذشته  مربوط به آستارا و بندر انزلی با ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه دما را مربوط به جیرنده با سه درجه زیر صفر عنوان کرد.

    غلامی ادامه داد : بیشینه و کمینه دما برای مرکز استان نیز ۱۳ و هشت درجه سلسیوس ثبت شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51994

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *