×

نقش رسانه ها در انتخابات آگاهی بخشی به جامعه است

  • کد نوشته: 52154
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۱
  • 79 بازدید
  • ۰
  • فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه نقش رسانه ها در انتخابات آگاهی بخشی به جامعه است، افزود: باید رسانه ها مردم را برنامه محور بار بیاورند. به گزارش گیل و دیلم ،سیدجلال سیدمحمدی در نشست خبری با رسانه ها، با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باید رسانه ها مردم را برنامه محور بار بیاورند تا با آگاهی […]

    نقش رسانه ها در انتخابات آگاهی بخشی به جامعه است
  • فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه نقش رسانه ها در انتخابات آگاهی بخشی به جامعه است، افزود: باید رسانه ها مردم را برنامه محور بار بیاورند.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیدجلال سیدمحمدی در نشست خبری با رسانه ها، با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: باید رسانه ها مردم را برنامه محور بار بیاورند تا با آگاهی کامل به برنامه ای که از سوی داوطلبان برایشان تدوین می شود رای دهند.

    وی نقش رسانه ها در انتخابات را آگاهی بخشی به جامعه دانست و افزود: یکی دیگر از نقش آفرینی های مهم رسانه در عرصه سیاسی و اجتماعی تبیین قوانین انتخابات برای مردم است تا با شناخت قوانین به آن تمکین کنند.

    فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه از امروز عملیات ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شده و تا یک هفته ادامه دارد، گفت: همه داوطلبان می توانند تا ساعت ۱۸ روز شنبه، ۱۶ آذرماه با مراجعه به فرمانداری صومعه سرا ثبت نام خود را انجام دهند.

    سیدمحمدی یکی از دلایل نشست خود با رسانه ها را موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی برشمرد و اضافه کرد: از امروز وارد مرحله اجرایی انتخابات شده ایم و تا زمان صدور اعتبارنامه برای منتخب مردم ۲۵ مرحله باقی است.

    وی با بیان اینکه همه ظرفیت های شهرستان صومعه سرا را در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و گسترده به کار گرفته ایم، افزود: انتخابات را یک شخص اجرا نمی کند، بلکه همه عوامل اعم از نظارت، اجرایی، بازرسی و امنیتی به صورت یک تیم در کنار هم تلاش می کنند و فرماندار مسئول اجرای قانون انتخابات است.

    فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه پیشنهاد حدود ۲۰۵ صندوق اخذ رای را برای شهرستان داده ایم، گفت: ممکن است تا زمان برگزاری انتخابات و به واسطه تراکم جمعیت در سطح شهرستان این رقم کاهش یا افزایش داشته باشد.

    وی همچنین مشارکت حداکثری مردم صومعه سرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی را موجب اعتبار شهرستان برشمرد و تاکید کرد: مهمترین اصل در انتخابات نتیجه است که آن را مردم انتخاب می کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52154

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *