×

کوهستان‌های گیلان سفیدپوش شد

  • کد نوشته: 52208
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۲
  • 173 بازدید
  • ۰
  • بارش برف بار دیگر گیلان را عروس نقشه ایران کرد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی، بارش برف که از دیروز در مناطق کوهستانی گیلان آغاز شد همچنان ادامه دارد. در مناطق کرمون، الماس، رادار، لرزه، حاچاقیا و اسالم تالش ۲۰سانتیمتر، اشکورات، چاکل، گیری، لشکان، کشایه، ولنی و اره چاک رودسر ۵تا۲۰ سانتیمتر – […]

    کوهستان‌های گیلان سفیدپوش شد
  • بارش برف بار دیگر گیلان را عروس نقشه ایران کرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ۸دی، بارش برف که از دیروز در مناطق کوهستانی گیلان آغاز شد همچنان ادامه دارد. در مناطق کرمون، الماس، رادار، لرزه، حاچاقیا و اسالم تالش ۲۰سانتیمتر، اشکورات، چاکل، گیری، لشکان، کشایه، ولنی و اره چاک رودسر ۵تا۲۰ سانتیمتر – اولسبلنگاه و نمنمه پشت ماسال ۵تا۱۰ سانتیمتر–داماش، کلیشم، شاه شهیدان، گلنکش و بره سر رودبار ۱۰سانتیمتر – شوییلک، رودبار سرا، گرمابسرا، سرتربت، شهرسمام، هلوچالک، خصیل دشت و تماجان املش ۵سانتیمتر، حیران، و نه بین و حاجی امیر آستارا ۸سانتیمتر و آقامسجد و زندانه رضوانشهر و دهرا، کهنه ماسوله و خلیل دشت فومن ۵سانتیمتر برف باریده است.

    محمد دادرس مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بارش باران در جلگه و برف در کوهستان تا اواخر وقت امروز در استان ادامه دارد و به تدریج از اواخر وقت از شدت ناپایداری هوا کاسته می شود.

    دادرس افزود: سامانه سرد و بارشی دیگری از پنجشنبه وارد استان می شود.

    وی با اشاره به اینکه این سامانه نیز تا اوایل هفته آینده در گیلان ماندگار است اضافه کرد: وزش شدید باد و کاهش دما از پدیده های جوی در این مدت است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52208

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *