×

پیام رئیس مجمع بانوان شوراهای اسلامی استان گیلان در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد نوشته: 52421
  • ۱۳۹۸-۰۹-۱۸
  • 72 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | رئیس مجمع بانوان شوراهای اسلامی استان گیلان در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود. متن پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی مردم شریف و قدرشناس سلام علیکم تقریباً دو ماه و نیم مانده به روز انتخابات خادمان شما در مجلس قانون گذاری. مجلس محلی ست که حفظ […]

    پیام رئیس مجمع بانوان شوراهای اسلامی استان گیلان در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گیل و دیلم | رئیس مجمع بانوان شوراهای اسلامی استان گیلان در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی پیامی صادر نمود.

    متن پیام به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    مردم شریف و قدرشناس

    سلام علیکم

    تقریباً دو ماه و نیم مانده به روز انتخابات خادمان شما در مجلس قانون گذاری. مجلس محلی ست که حفظ عزت مردم و مملکت در اولویت تصمیم گیری های آن قرار دارد نه جایی برای کسب قدرت. یک نماینده مجلس باید مثل تمام مسئولین دیگر خود را خادم شما مردم بداند نه در حرف بلکه در عمل.
    خواهشمندم از امروز از بین افرادی که خود را برای خدمت به شما ثبت نام و کاندید نمودند، تحقیق نمائید تا در آن روز با خیالی آسوده نمایندگان صالح را راهی بهارستان کنید.
    کاندیدی که امروز ساده زیست نباشد فردا نمی تواند نماینده ای باشد که از حق دردمندان دفاع کند. باید جست و جو کنیم ببینیم اگر در رزومه کاری اش در تصمیم‌گیری ها خدا را در نظر می گرفت او نماینده ای خواهد شد که در تصمیم گیری های گروهی در مجلس نگاهش در جهت خدمت به مردم است. فردی که تعارف می کند و به صراحت حرف‌ حق نمی زند، شایسته خدمت به شما نیست. او نمی تواند از وضع نمودن قانونی دفاع کند که به صرفه و صلاح انقلاب و مردم آن است. وکیل مردم مصوبه‌ هایی که در جهت ارتقای عزتمندی ملت است را تصویب می کند بر خلاف عده ای وکیل الدوله ها که صلاح و منافع شخصی را در نظر می گیرند. وکیل مردم باید در مقابل ظلم بایستد همچون میرزاکوچک خان جنگلی که روحیه ای استکبارستیز داشت.
    وکیل مردم باید دلسوز مردم باشد و از غصه مردم، غمگین شود. کسانی که دزدی و اختلاس می‌کنند و اهل رانت و زد و بند هستند، به هیچ عنوان دین ندارند و نباید جایگاهی در مجلس داشته باشند.
    تحقیق نمائیم و مطمئن شویم که کاندیداها به مردم وعده ‌های دروغین و عوام فریب ندهند. اجازه ندهیم دیگران نظر خود را بر ما غالب گردانند. همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: مردم احتیاج به قیم ندارند و در انتخابات آزادند.
    دستگاه های نظارتی با تعیین صلاحیت افراد صالح وظیفه خطیری در کمک به مردم خواهند داشت که اِن شاء الله با پیروی از راهنمایی های قران کریم با ثبات در این راه ظاهر شوند.
    در پایان عرض می کنم که در مسیر این تحقیق، با تبعیت از رهنمودهای حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، روشنگری های ایشان را سرخط کار خود قرار دهیم.

    موفق باشید
    مریم معصومی
    رئیس مجمع بانوان شوراهای استان گیلان
    هفدهم آذر ماه یکهزار و سیصد و نود وهشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52421

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *