×

سپیدرود ۰ – سپاسی ۳؛ سپیدرود با دست‌نشان روی مدار ناکامی!

  • کد نوشته: 52540
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۱
  • 90 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ یک مقابل فجر شهید سپاسی شیراز تن به شکست سه بر صفر داد. به گزارش گیل و دیلم، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه دستغیب شیراز از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر […]

    سپیدرود ۰ – سپاسی ۳؛ سپیدرود با دست‌نشان روی مدار ناکامی!
  • تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ یک مقابل فجر شهید سپاسی شیراز تن به شکست سه بر صفر داد.

    به گزارش گیل و دیلم، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه دستغیب شیراز از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر رفتند.

    داور: سیدعلی اصغر مؤمنی

    کمک‌داوران: رحیم حاجی پور، علیرضا ممبینی

    داور چهارم: یعقوب آشوری

    ناظر: صفدر احمدی

    ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

    میلاد تولایی، محمود خمیسی، مهیار نوری، ساسان شیرمردی، میثم فردوسی، محمد دادرسی (از دقیقه ۷۵ جواد آقایی پور)، هومن ربیع زاده، آرین فتوحی (از دقیقه ۵۶ صادق صادقی)، رضا عاشوری، محمد اسلامی و آرین نصیری نژاد (از دقیقه ۶۷ یاسر حاتم زاده)

    سرمربی: نادر دست‌نشان

    ترکیب تیم فوتبال فجر شهید سپاسی:

    سعید جلالی راد، امیرحسین صدقی (از دقیقه ۸۷ محمدرضا احمدی)، اکبر بختیاری، حمید جوکار، میلاد غریبی، امیر شبانی، میلاد احمدی (احسان اولن زاده از دقیقه ۸۴)، محمدحسین کریم زاده، علی‌اکبر حیدرنیا، اسماعیل بابایی، بابا محمدی (از دقیقه ۸۴ ایوب کلانتری)

    سرمربی: داوود مهابادی

    سرخ‌های شهر باران پس از حضور دست‌نشان به‌عنوان سرمربی در تیمشان هرگز نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند! این تیم در هفته شانزدهم مقابل بادران تن به شکست خانگی سه بر یک داد و پس از این مسابقه تنی چند از بازیکنانش راه جدایی در پیش گرفتند.

    دست‌نشان هفته هفدهم را با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان آغاز خواهد کرد و به مصاف تیم مدعی فجر شهید سپاسی می‌رود.

    در سوی مقابل فجری‌ها نیز عملکرد خوبی در هفته‌های اخیر از خود برجای نگذاشتند، شاگردان مهابادی در سه دیدار اخیر خود تنها یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده و هفته گذشته مقابل نیروی زمینی تن به شکست یک بر صفر دادند.

    دیدار دو تیم با حملات تیم میزبان آغاز شد و در سوی مقابل سرخ‌های شهر باران با ارائه یک بازی منطقی چشم به ضد حملات دوختند، صدقی در دقیقه ۱۳ نخستین موقعیت مسابقه را برای تیم میزبان رقم‌زده و ضربه این بازیکن را تولایی مهار کرد.

    سپیدرودی‌ها در دقیقه ۲۴ نخستین موقعیت جدی تیمشان را خلق کردند، ارسال شیرمردی از روی یک ضربه شروع مجدد با چرخش سر رضا عاشوری در دهانه دروازه توسط گلر سپاسی توأم شد؛ سرخ‌های شهر باران در این صحنه معتقد به عبور توپ از خط دروازه بودند و به همین دلیل بازی برای لحظاتی به حاشیه کشیده شد.

    عدم حضور بازیکنان باتجربه سپیدرود در دیدار مقابل فجر سپاسی کار دست نماینده رشت داد! گل نخست سپاسی روی اشتباه مهلک تولایی گلر جوان سرخ‌های شهر باران نصیب تیم میزبان شد؛ ضربه امیرحسین صدقی از میانه‌های زمین به سمت دروازه سپیدرود نواخته شد و گلر سپیدرود که چند گامی به جلو حرکت کرده بود، از مهار این توپ عاجز مانده و گلی تلخ به میزبان هدیه داده شد!

    فجری‌ها در ادامه چند موقعیت دیگر در نیمه نخست خلق کردند ولی بی‌دقتی مهاجمین این تیم باعث شد شکست سرخ‌ها در نیمه نخست سنگین‌تر نشود؛ نیمه نخست دیدار دو تیم با تک‌گل دقیقه ۲۹ صدقی به سود فجر شهید سپاسی شیراز خاتمه یافت تا سرخ‌های شهر باران برای فرار از شکست در آخرین دیدار نیم‌فصل نخست، به انتظار نیمه دوم باشند!

    فجری‌ها نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ مزد حملات خود را گرفتند، همکاری بازیکنان این تیم در پشت محوطه جریمه سپیدرود و ارسال محمدحسین کریم‌زاده با چرخش سر بابامحمدی اختلاف را به دو گل افزایش داد.

    پس از گل دوم فجری‌ها، دو تیم بازی هجومی را در دستور کار قرار داده و هواداران حاضر در ورزشگاه شاهد دیداری جذاب از سوی سرخ و زردهای لیگ یک بودند؛ فجری‌ها در دقیقه ۸۲ روی ضد حمله‌ای خطرناک اختلاف را به سه گل افزایش دادند، ارسال مورب هافبک فجر با ضربه تمام‌کننده میلاد غریبی شکست سه بر صفر را برای سپیدرود رقم زد.

    به گزارش گیل و دیلم، تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان هفته هفدهم با کسب ۱۵ امتیاز به مکان پانزدهم جدول ایستاد، ملوان و رایکا دو تیم پایین‌دستی سپیدرودی‌ها در صورت پیروزی در دیدار عقب‌افتاده می‌توانند جای سپیدرود را در مکان پانزدهم تصاحب کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52540

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *