×

فرماندار فومن: فعالیت مدیران اجرایی در فضای مجازی رصد می شود

  • کد نوشته: 52748
  • ۱۳۹۸-۰۹-۲۸
  • 88 بازدید
  • ۰
  • فرماندار فومن با بیان اینکه فعالیت مدیران اجرایی در فضای مجازی رصد می شود، گفت: اگر مدیری علیه یا له کاندیدایی تولید محتوا داشته باشد با او برخورد خواهد شد. به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا محسنی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان فومن که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به […]

    فرماندار فومن: فعالیت مدیران اجرایی در فضای مجازی رصد می شود
  • فرماندار فومن با بیان اینکه فعالیت مدیران اجرایی در فضای مجازی رصد می شود، گفت: اگر مدیری علیه یا له کاندیدایی تولید محتوا داشته باشد با او برخورد خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا محسنی عصر امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان فومن که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به حماسه آفرینی مردم گیلان در یوم الله هشتم دی که در راستای حمایت از ولایت و منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت، افزود: گیلانیان در هشتم دی پیوندی دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی بستند.

    فرماندار فومن با بیان اینکه سیاست های خصمانه آمریکا با هدف ایجاد فشار علیه نظام جمهوری اسلامی همواره با شکست مواجه شده است، تصریح کرد: مردم ایران همواره در مقابل فشارها در طول چهل سال انقلاب ایستادگی کرده و امروز نیز از جنگ اقتصادی سربلند بیرون می آیند، اما تبعیض و بی عدالتی و رفتار توهین آمیز را از سوی مسئولین برنمی تابند.

    وی با تاکید بر اینکه مدیران اجرایی انضباط کاری را در دستور کار خود قرار دهند و اولویت های اجرایی شهرستان را مشخص کنند، متذکر شد: روزمرگی آفت بزرگی است که مدیران باید از آن فاصله بگیرند.

    محسنی، حفظ کرامت مردم و تکریم ارباب رجوع را از شاخص های مهم ارزیابی مدیران اجرایی فومن دانست و افزود: از تشکیل میز خدمت تمامی ادارات گزارش دریافت خواهد شد.

    فرماندار فومن یکی از خدمات دولت در مبارزه با فساد اداری را دولت الکترونیک دانست و عنوان کرد: مدیران مکاتبات از طریق سیستم اتوماسیون را در دستور کار خود قرار دهند.

    وی همچنین از مدیران دستگاه های امدادی و خدماتی خواست با توجه به آغاز فصل سرما مدیریت بحران را جدی بگیرند و با حضور میدانی از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و در جهت رفع آن بکوشند.

    محسنی با تاکید بر اینکه روسای ادارات باید اصل بی طرفی را در انتخابات پیش رو اجرا کنند، گفت: سلامت و امنیت در اجرای  انتخابات مجلس شورای اسلامی اصل مهمی است که نباید از آن غافل شویم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52748

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *