×

امام جمعه سیاهکل: افرادی باید انتخاب شوند که تجربه داشته باشند تا بتوانند از حق ملت دفاع کنند/ مردم به دنبال مغزهای مؤمن و متخصص هستند/ مجلس فعلی اسیر دولت است نه ناظر بر دولت/ جوانان مستعد مجموعه برق رایکا علمی حرکت می کنند

  • کد نوشته: 52824
  • ۱۳۹۸-۰۹-۳۰
  • 126 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه سیاهکل گفت: از جریانات حزبی زیان‌دیده‌ایم، این بازی‌ها را نباید وارد انتخابات کنیم، یک لیست دادند و شد این مجلسی که الآن هست، اسیر دولت است نه ناظر بر دولت! به گزارش گیل و دیلم به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی کریمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، با اشاره […]

    امام جمعه سیاهکل: افرادی باید انتخاب شوند که تجربه داشته باشند تا بتوانند از حق ملت دفاع کنند/ مردم به دنبال مغزهای مؤمن و متخصص هستند/ مجلس فعلی اسیر دولت است نه ناظر بر دولت/ جوانان مستعد مجموعه برق رایکا علمی حرکت می کنند
  • امام جمعه سیاهکل گفت: از جریانات حزبی زیان‌دیده‌ایم، این بازی‌ها را نباید وارد انتخابات کنیم، یک لیست دادند و شد این مجلسی که الآن هست، اسیر دولت است نه ناظر بر دولت!

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از درسیاهکل، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی کریمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل، با اشاره به افزایش قیمت برخی از مایحتاج مردم پس از افزایش قیمت بنزین، اظهار کرد: وعده داده شده بود که چیزی گران نمی‌شود و ما باز هم داریم خلاف این وعده را توسط دولت محترم می‌بینیم.

    وی با تأکید بر اینکه باید در شب یلدا به نیازمندان که چشم به دست ما دارند توجه کنیم، گفت: از کسبه می‌خواهم با مردم مدارا کنند و به خاطر شب یلدا جنس ۳ هزار تومانی را ۵ هزار تومان ندهید، این زرنگی نیست، این خیانت است.

    امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه مدیرعامل جدید کارخانه سیمان آمد و شروع به کار کرده است، خاطرنشان کرد: البته ما با مدیریت کل این مجموعه حرف داریم، جای سؤال زیاد است.

    کریمی افزود: سهم کارخانه سیمان دیلمان باید ضررش از نفعش سبقت نگیرد، این برعکس شده و ما نمی‌توانیم سکوت کنیم.

    وی با بیان اینکه نظارت به مدیران بسیار مهم است، گفت: با توجه به اینکه سر فرماندار در ایام انتخابات شلوغ است، از فرماندار محترم می‌خواهم تدبیری بیندیشند و بیشتر نظارت کنند تا هرکی به هرکی نباشد.

    امام جمعه سیاهکل با طرح این سؤال که چرا باید از شهرهای دیگر بیایند و شغل‌ها را اشغال کنند، بیان کرد: شهر ما ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد، مثلاً مجموعه برق رایکا که جوانان مستعد همین شهر هستند و دارند علمی حرکت می‌کنند.

    کریمی ابراز کرد: فصل الخطاب ما ولایت‌فقیه است، دو جناحی معنا ندارد، انتهایش می‌شود فتنه و این قبیل مسائل، اصل انقلابی و ولایی ماندن است که نیاز به تحقیق و علم دارد.

    وی با بیان اینکه انتخابات یک امتحان بزرگ است، گفت: ما به دنبال مغزهای مؤمن و متخصص هستیم، افرادی باید انتخاب شوند که تجربه داشته باشند تا بتوانند از حق ملت دفاع کنند.

    امام جمعه سیاهکل افزود: از جریانات حزبی زیان‌دیده‌ایم، این بازی‌ها را نباید وارد انتخابات کنیم، یک لیست دادند و شد این مجلسی که الآن هست، اسیر دولت است نه ناظر بر دولت!
    کریمی با بیان اینکه انتخابات مراحل دارد و هر مرحله امتحان است، خاطرنشان کرد: اخلاق، مراقبت، حرمت افراد و ظرفیت‌ها باید موردتوجه قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه هیئت اجرایی، شورای نگهبان، نامزدهای انتخاباتی و طرفداران کاندیداها وارد امتحان بزرگی شده‌اند، گفت: احراز صلاحیت‌ها این‌گونه نیست که کسی تأیید نشد شر است و کسی که تأیید شد همه جوره خوب و خیر است، نه، این‌گونه نیست.
    امام جمعه سیاهکل افزود: چه افرادی که تأیید شدند و فهمیدیم اشتباه کرده‌ایم، گاهی شرایط حکم می‌کند یک نفر تأیید شود و یک نفر تأیید نشود، در عدم صلاحیت‌ها نباید عزیزان برنجند و باید ظرفیت نشان دهیم.

    کریمی ابراز کرد: در دهه بصیرت باید کارهای بزرگی را انجام دهیم و ۸ دی‌ماه باید برنامه‌های درخور در شهرستان انجام بگیرد که انقلاب سوم ماست و دشمن از این‌ها خوف دارد.

    وی با بیان اینکه تمام مناسبت‌های این هفته به هم مربوط است و شاید مهم‌ترین آن‌ها هفته پژوهش است، تصریح کرد: در ۱۶ آذرماه ۱۳۳۲ سه دانشجو در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستادگی کردند و هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت ایالات‌متحده آمریکا در دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و به همین جهت این روز را روز دانشجو نامیده‌اند.

    امام جمعه سیاهکل افزود: سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و سالروز شهادت دکتر مفتح که فلسفه اهداف است و هدف‌های این دو باید یکی باشد.

    کریمی با بیان اینکه کشورهای پیش رو اگر خواهان رشد همه‌جانبه هستند باید دنبال متخصصین خود بگردند، گفت: دو قشر قابل‌اعتنا حوزه و دانشگاه در کشور ما پیش تاز هستند.

    وی با بیان اینکه نهضت سوادآموزی منشأ گسترش سواد شده است، خاطرنشان کرد: آموزش افراد بی‌سواد حسنه بزرگی است و طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی؛ این نهضت نقش حیات دارد.

    امام جمعه سیاهکل افزود: هر آسیبی که به هر مجموعه‌ای به خصوص دینی وارد می‌شود، به دلیل تحقیق نکردن و بدون علم حرکت کردن است، افراد انقلابی داشتیم که با سابقه درخشان ریزش کردند، ابن یعنی علم کافی را نداشته‌اند.

    کریمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند پیچ تاریخی در پیش داریم و این به نفع ما خواهد شد، گفت: ما به تمام ادیان احترام قائل هستیم، اما میدانیم و اعلام می‌کنیم خدای موسی و عیسی برای پاسخ‌گویی بهتر به بشر، اسلام و پیامبر ما را تقدیم کرد.

    وی بیان کرد: بسیج در حلقات صالحین علم را ترویج می‌دهد، در هر شرایط سنی دارند علم را می‌آموزند که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
    امام جمعه سیاهکل از مردم خواست در آستانه ورود به زمستان، در مصرف انرژی بیشتر دقت کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=52824

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *