×

بیش از ۶۵ هکتار اراضی ملی و دولتی در لاهیجان رفع تصرف شد

  • کد نوشته: 53342
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۸
  • 67 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان گفت:تاکنون ۶۵ هکتار و۸۷۳ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در شهرستان از دست متصرفین غیرقانونی خارج شده است. به گزارش گیل و دیلم ،اکبرمعتدی حقی روز چهارشنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: براساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع کشور از ابتدای سال […]

    بیش از ۶۵ هکتار اراضی ملی و دولتی در لاهیجان رفع تصرف شد
  • رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان گفت:تاکنون ۶۵ هکتار و۸۷۳ مترمربع از اراضی ملی و دولتی در شهرستان از دست متصرفین غیرقانونی خارج شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،اکبرمعتدی حقی روز چهارشنبه در مصاحبه ای اظهار داشت: براساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع کشور از ابتدای سال جاری تاکنون طی ۲۸ فقره عملیات در ۱۸ روستا در مناطق مختلف شهرستان لاهیجان در مجموع ۶۵ هکتار و ۸۷۳مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان از ید متصرفین غیرقانونی خارج و آزاد شده است.

     وی افزود: همچنین ماموران یگان حفاظت شهرستان لاهیجان  امروز طی یک فقره عملیات غافلگیرکننده حدود سه تن چوبهای  جنگلی در یکی از ایستگاه های خرید و فروش و نگهداری چوب آلات جنگلی در این شهرستان  را  در حال بارگیری و جاسازی کشف وضبط کردند.

    معتدی خاطرنشان کرد: این مقدار چوب از یک دستگاه کامیون درحال بارگیری کشف و ضبط و خودرو مورد نظر نیز توقیف و روانه توقفگاه نیروی انتظامی شد.

    رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لاهیجان تاکید کرد: در حال حاضر تلاش ماموران منابع طبیعی شهرستان جهت شناسایی محل قطع این درختان ادامه دارد.

     استان گیلان ۵۶۴ هزار هکتار جنگل دارد که سهم شهرستان لاهیجان  از این جنگل ها  ۱۰هزار هکتار است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53342

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *