×

کارشناس هواشناسی گیلان عنوان کرد: کاهش ۱۵ درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال بارش مخلوط برف و باران

  • کد نوشته: 53792
  • ۱۳۹۸-۱۱-۰۴
  • 253 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان از نفوذ موج هوای سرد و بارشی به استان طی امروز و فردا خبر داد و تصریح کرد: شاهد کاهش ۸ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا خواهیم بود و شرایط برای بارش باران و برف مهیاست. به گزارش گیل و دیلم ، مازیار غلامی در گفت وگویی، با اشاره به پشت سر گذاشتن […]

    کارشناس هواشناسی گیلان عنوان کرد: کاهش ۱۵ درجه ای دمای هوای گیلان/ احتمال بارش مخلوط برف و باران
  • کارشناس هواشناسی گیلان از نفوذ موج هوای سرد و بارشی به استان طی امروز و فردا خبر داد و تصریح کرد: شاهد کاهش ۸ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا خواهیم بود و شرایط برای بارش باران و برف مهیاست.

    به گزارش گیل و دیلم ، مازیار غلامی در گفت وگویی، با اشاره به پشت سر گذاشتن دو روز پایدار در گیلان، اظهار کرد: به واسطه نفوذ جریانات جنوبی به منطقه شاهد جوی پایدار با افزایش نسبی دما بودیم، اما از شامگاه گذشته شاهد افزایش ابر در منطقه هستیم.

    وی از نفوذ موج هوای سرد و بارشی به استان طی امروز و فردا خبر داد و تصریح کرد: شاهد کاهش ۸ تا ۱۵ درجه ای دمای هوا خواهیم بود و شرایط برای بارش باران و برف مهیاست.

    کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه انتظار وزش باد شدید و خیلی شدید در سواحل و ارتفاعات را داریم، گفت: دریا امروز و فردا مواج و طوفانی خواهد بود و ارتفاع موج به دو متر می رسد.

    غلامی با اشاره به محتوای بارشی این سامانه ناپایدار، اضافه کرد: بارش باران در نواحی جلگه ای از امروز آغاز می شود که در برخی از ساعات شدید خواهد بود و احتمال آبگرفتگی وجود دارد. در ارتفاعات نیز به واسطه کاهس دما شاهد بارش برف خواهیم بود.

    وی با بیان اینکه طی امشب و فردا صبح احتمال بارش مخلوط برف و باران در جلگه وجود دارد، خاطرنشان کرد: شرایط برای سفیدپوش شدن برخی از شهرها وجود دارد.

    کارشناس هواشناسی گیلان از کاهش شدت بارش ها از روز شنبه خبر داد و یادآور شد: از فردا عصر و شب به تدریج کاهش بارش، قطع بارش و کاهش ابر داریم و روز یکشنبه آسمان صاف و پایدار است لذا طی روزهای یکشنبه و دوشنبه شرایط برای یخبندان در ارتفاعات مهیا می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53792

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *