×

سکوت یا انفعال فرمانداران لاهیجان و سیاهکل مقابل مصادره ی اقدامات بخش اجرایی دولت در گزارش عملکردی نماینده مجلس | میرغضنفری و صوفی ! تعهد دارند از خدمات دولت پاسداری کنند !

  • کد نوشته: 53892
  • ۱۳۹۸-۱۱-۰۷
  • 118 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رسانه ی اطلاع رسانی ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی گزارشی از کارنامه ی عملکرد ۴ ساله ی این نماینده مجلس و برنامه های آتی او در صورت راهیابی مجدد به یازدهم […]

    سکوت یا انفعال فرمانداران لاهیجان و سیاهکل مقابل مصادره ی اقدامات بخش اجرایی دولت در گزارش عملکردی نماینده مجلس | میرغضنفری و صوفی ! تعهد دارند از خدمات دولت پاسداری کنند !
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، رسانه ی اطلاع رسانی ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم لاهیجان ، سیاهکل ، رودبنه ، دیلمان و پیرکوه در آستانه ی انتخابات مجلس شورای اسلامی گزارشی از کارنامه ی عملکرد ۴ ساله ی این نماینده مجلس و برنامه های آتی او در صورت راهیابی مجدد به یازدهم را منتشر نموده است .

    این در حالیست که در همین ساعات ابتدایی از انتشار این گزارش ، موجی از انتقادات عمومی به سمت و سوی نماینده ی فعلی مردم در مجلس شورای اسلامی روانه گردیده .

    در این گزارش در خصوص مخالفت نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با لوایح cft ، fatf ، پالرمو آمده است :
    ” دکتر نیکفر بر اساس قولی که به مردم داده بود از مواضع قبل از انتخاباتش عدول نکرده و از همان ابتدای ورود به مجلس به دور از هرگونه تکلّف و تشریفات پیوند مستحکمی با موکلان خود برقرار کرد و در همه حال منافع مردم را به باند های قدرت و ثروت ترجیح داد. بارها تعهدش را در استیضاح ها و تحقیق و تفحص و در طرح ها و لوایحی همچون FATF ،پالرمو، CFT و… به اثبات رسانده است. ایشان خود را سرباز ولایت می داند و منویات امام راحل عزیز و مقام معظم رهبری و آرمان های شهیدان را سرلوحه خود قرار داده و نتیجتاً آرای
    خویش را در سبد انقلاب اسلامی ریخته است.”

    در این گزارش ۲۶ صفحه ای مواردی همچون حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان لاهیجان ، نصب سرعت کاه ، اخذ پک های لوازم ورزشی برای روستاها ، کمک به مساجد و هیئت های مذهبی در مراسمات مختلف و کمک به مردم نیازمند که تحت پوشش مراجع حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) نبودند ، در زمره ی اقدامات این نماینده ی مجلس قرار گرفته و به عنوان کارنامه ی عملکرد ۴ ساله ارائه داده شده است .

    از طرف دیگر اما موضوع مصادره ی اقدامات دولتی توسط برخی از نمایندگان مجلس از جمله مسائلی است که از دیرباز تاکنون مورد استفاده ی منتخبین توسط ملت در مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد .

    اما اینگونه تبلیغات انتخاباتی بوسیله ی نمایندگانی که می بایستی به جای انعکاس مجموعه اقدامات دولتی ، توان نظارتی !!! خود را در بعد اجرایی ! به جامعه ی آماری حوزه ی انتخابیه ی خود منعکس نمایند صرفا جز در صورت انفعال دستگاه اجرایی دولت در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل نمی تواند ممکن باشد یا لااقل بی اثر جلوه می نماید .

    اگرچه فرمانداران دو حوزه ی شهرستان های لاهیجان و سیاهکل قطعا در پاسداری از مجموعه دستاوردها ، اقدامات ، تخصیص اعتبارات در پروژه های عمرانی ، فرهنگی ، آموزش و بخش درمان متعهد و موظف اند اما اینکه آیا صوفی و میرغضنفری بتوانند یا بخواهند در جهت روشنگری افکار عمومی و عدم سوء استفاده ی کاندیداهای انتخاباتی ! از منویات ! دولت موسوم به تدبیر و امید خود دفاع و پشتیبانی نمایند، باید در انتظار عکس العمل های این دو مقام مسئول در روزهای آتی بود.

    گفتنی است شائبه تحرکات سیاسی برخی مسئولین دولتی در شهرستان و داخل مجموعه ی فرمانداری ، له یا علیه برخی کاندیداهای انتخاباتی در حمایت از افراد مورد حمایت شان در شهرستان لاهیجان ، نباید با توجه به اهمیت و حساسیت هایی که نسبت به امر انتخابات و مشارکت عمومی مردم که همواره در فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید ویژه ایشان قرار گرفته ، اعتماد عمومی را مخدوش نماید که انتظار می رود مورد توجه ویژه ی مجموعه نهادهای نظارتی قرار گیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53892

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *