×

فرماندار صومعه سرا : حضور مستمر مدیران در ادارات الزامی است

  • کد نوشته: 53983
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۰
  • 71 بازدید
  • ۰
  • فرماندار صومعه سرا حضور مستمر مدیران در ادارات را الزامی دانست و تاکید کرد: محور اصلی برنامه های ما تکریم ارباب رجوع است که باید سرلوحه کارها قرار گیرد. به گزارش گیل و دیلم ،سیدجلال سیدمحمدی امروز(دهم بهمن ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا که در فرمانداری برگزار شد، حضور مستمر مدیران در ادارات را الزامی دانست […]

    فرماندار صومعه سرا : حضور مستمر مدیران در ادارات الزامی است
  • فرماندار صومعه سرا حضور مستمر مدیران در ادارات را الزامی دانست و تاکید کرد: محور اصلی برنامه های ما تکریم ارباب رجوع است که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیدجلال سیدمحمدی امروز(دهم بهمن ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا که در فرمانداری برگزار شد، حضور مستمر مدیران در ادارات را الزامی دانست و اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام دهه مبارک فجر با انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه دستگاه های شهرستان می خواهم که در راستای خدمت به مردم به صورت شبانه روزی حضور داشته باشند.

    وی با بیان اینکه ماهیت، دوام و قوام همه مسئولان دولتی در ادارات و سازمان ها خدمت رسانی به مردم است، تاکید کرد: محور اصلی برنامه های ما تکریم ارباب رجوع است که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

    فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه باید بروکراسی اداری و کاغذبازی در سطح ادارات شهرستان صومعه سرا حذف شود، گفت: انتظار داریم دستگاه های اداری با تلاش مضاعف موانع و مشکلات مردم را برطرف کنند.

    سیدمحمدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن چهل ویکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، خاطرنشان کرد: از روز شنبه، ۱۲ بهمن ماه همزمان با ورود بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی برنامه های این دهه در شهرستان صومعه سرا آغاز می شود.

    وی افزود: امسال ۲۵۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی، با همکاری و مشارکت پرشور مردم در کانون های مساجد، مراکز فرهنگی و قرآنی و پایگاه های بسیج در نقاط مختلف شهرستان صومعه سرا به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

    نماینده عالی دولت در صومعه سرا با اشاره به اینکه جشن های دهه مبارک فجر امسال از حساسیت بالایی برخوردار است، گفت: تقارن این دهه با انتخابات مجلس شورای اسلامی که باید حضور گسترده مردم را رقم بزند موجب شده تا دشمنان انقلاب و ملت ایران با تبلیغات رسانه ای در منطقه و دنیا این مشارکت و شور و نشاط را کم فروغ جلوه دهند.

    سیدمحمدی اضافه کرد: وظیفه داریم تا با برخورد مناسب، دلگرم کننده و احترام به مردم رضایت همه را جلب کنیم که جلب اعتماد مردم موجب اعتماد به نظام و حضور گسترده در عرصه های مختلف اجتماعی از جمله انتخابات است.

    وی ادامه داد: طی بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب همواره مردم با حضور آگاهانه خود دشمنان را مایوس کرده اند و امسال نیز در راه پاسداشت ارزش های نظام یک بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهیدان عزیز تجدید میثاق می کنند.

    فرماندار صومعه سرا همچنین با اشاره به موضوع مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم در راستای برگزاری یک انتخابات سالم و بانشاط در این شهرستان اندیشیده شده است

    وی اضافه کرد: امسال ۲۰۷ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان صومعه سرا تعیین شده و با استفاده از ظرفیت های همه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و امنیتی انتخابات را در این شهرستان برگزار می کنیم.

    سیدمحمدی از مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی خواست تا همه پتانسیل های خود را در جهت برگزاری انتخابات در اختیار فرمانداری قرار دهند و با اشاره به اینکه وظیفه ما برگزاری و اجرای دقیق قانون انتخابات با حفظ بی طرفی است، تاکید کرد: در این راستا مسئولان نباید امکانات خود را در جهت تبلیغات شخص یا داوطلب خاص قرار دهند که در صورت مشاهده با آن دستگاه برخورد قانونی به عمل می آید.

    وی همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف هر سه شهردار شهرهای صومعه سرا، تولم شهر و گوراب زرمیخ یادآورشد: وظیفه شهردار ارائه خدمت به شهروندان و فراهم کردن رفاه مردم است که بعد از اتمام انتخابات باید وضعیت شهرداران این سه شهر تعیین تکلیف شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53983

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *