×

کشف ۵۵ کیلو تریاک در لاهیجان

  • کد نوشته: 54007
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۱
  • 317 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۵ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ”رسول عزیزی” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس […]

    کشف ۵۵ کیلو تریاک در لاهیجان
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از انهدام باند ۴ نفره قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۵ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ”رسول عزیزی” با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در سطح شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات میدانی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: در ادامه تحقیقات سرکرده اصلی این باند و مخفیگاه وی در شهر لاهیجان شناسائی شد.

    وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و محرز شدن حضور عوامل این باند در محل موردنظر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی قضائی به مکان موردنظر اعزام شدند.

    سرهنگ عزیزی بیان داشت: متهم ۴۲ ساله به همراه همدستان ۳۴،۳۷ و ۳۸ ساله‌اش در این مخفیگاه دستگیر و در بازرسی از این مکان ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهمان سابقه‌دار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند گفت: مواد مخدر و اعتیاد آسیبی است که نهاد خانواده و سلامت جامعه را هدف قرار می‌دهد و مبارزه با این پدیده شوم همکاری بیشتر مردم و سایر دستگاه را می‌طلبد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54007

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *