×

فرماندار صومعه سرا: دولت تکمیل پروژه ها را در اولویت قرار داده است

  • کد نوشته: 54037
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۲
  • 98 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان صومعه سرا در در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید برشنورد همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر گفت : دشمن به فکر ایجاد یاس در مردم برای حضور نیافتن در عرصه انتخابات است. سیدجلال سیدمحمدی با بیان این که وظیفه داریم حضور […]

    فرماندار صومعه سرا: دولت تکمیل پروژه ها را در اولویت قرار داده است
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان صومعه سرا در در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید برشنورد همزمان با نخستین روز دهه مبارک فجر گفت : دشمن به فکر ایجاد یاس در مردم برای حضور نیافتن در عرصه انتخابات است.

    سیدجلال سیدمحمدی با بیان این که وظیفه داریم حضور پر شور مردم را فراهم و دشمنان را مایوس کنیم افزود: حضور رای اولی ها در انتخابات شور و شوق خاصی به انتخابات می بخشد .
    وی با اشاره به اینکه ستادی با ۱۲ کمیته در فرمانداری تشکیل شده است خاطرنشان کرد : ۲۵۰ عنوان برنامه در زمینه های مختلف ورزشی فرهنگی عمرانی در این ایام اجرا می شود .
    فرماندار صومعه سرا ادامه داد : ۷۸پروژه با اعتبار ۲۸میلیارد تومان در حوزه های عمرانی و گردشگری و اشتغالزایی تولیدی به بهره برداری می رسد .
    وی در ادامه تصریح کرد  : تمامی این برنامه ها در حال و شرایط تحریم کشور پیگیری شده است که خود نشان از توجه دولت به تکمیل پروژه ها به ویژه خدمت رسانی به بخش های روستایی است .
    فرماندار صومعه سرا در دیدار با امام جمعه شهرستان صومعه سرا هم گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ مرهون تلاش های امام خمینی و همراهی مردم و خون پاک شهدا است .
    سید محمدی با اشاره به اینکه انقلاب برپایه خدمتگزاری به مردم محروم بنا نهاده شده است افزود: دشمنان در طول انقلاب از توطئه برای توقف چرخ های آن دست برنداشته اند و امروز وظیفه داریم به نسل جوان به عنوان آینده ساز بیش از پیش توجه کنیم .
    امام جمعه شهرستان صومعه سرا با بیان این که اقدامات موثر مسوولان سبب اعتماد مردم به نظام است افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب خواهد بود .

    حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی راشدی نوری اظهار داشت:  استفاده از ظرفیت های موجود و ارتباط با مردم سبب کاهش دغدغه مردم می شود .
    به گزارش ایرنا، گلباران مزار شهدا و نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید برشنورد اولین شهید انقلاب اسلامی گیلان ، رژه خودرویی و دیدار با خانواده جانباز ۵۰درصد و دیدار مسوولان با امام جمعه شهرستان صومعه سرا از برنامه های اولین روز از ایام  دهه فجر در این شهرستان بود .
    شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت با وسعتی حدود ۵۶۴کیلومتر مربع با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54037

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *