×

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد؛ افزایش سرانه ورزشی گیلان با بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی

  • کد نوشته: 54145
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۵
  • 191 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : ۱۲ پروژه ی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال و به متراژ ۵۶ هزار متر مربع در نقاظ مختلف استان به بهره برداری می رسد و به سرانه ی ورزشی استان اضافه خواهد شد . به گزارش گیل و دیلم به نقل از برنا ، […]

    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد؛ افزایش سرانه ورزشی گیلان با بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی
  • مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت : ۱۲ پروژه ی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال و به متراژ ۵۶ هزار متر مربع در نقاظ مختلف استان به بهره برداری می رسد و به سرانه ی ورزشی استان اضافه خواهد شد .

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از برنا ، با حضور دکترمسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان سالن چند منظوره و طبقاتی جهان پهلوان تختی شهرستان لاهیجان طی مراسمی به بهره برداری رسید .

    در ابتدای این مراسم مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن عرض خیر مقدم اظهار داشت :امروز پروژه هایی در استان افتتاح می شود که جز آرزوهای دیرینه مردم استان گیلان بوده است و با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد .

    وی افزود : با وجود اینکه کشور از نظر شرایط اقتصادی و بودجه در شرایط سختی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی به سر می برد اما بهره برداری از این پروژه های ورزشی جای تقدیر و تشکر دارد .

    بخشی با اشاره به دقت نظر مقام عالی وزارت در خصوص اجرای کامل پروژه های ورزشی گفت : دکتر سلطانی فر تاکید موکد دارند که پروژه های ورزشی در بهترین و کاملترین شرایط به بهره برداری برسند که مردم بتوانند از این اماکن ورزشی استفاده کنند.

    بیشتر بخوانید:توجه به آسیب های اجتماعی در جامعه یکی از دغدغه های مسوولین ورزشی استافتتاح ۱۲ پروژه ورزشی در ایام الله دهه فجر با حضور وزیر ورزش/ شاخص های ارزیابی فعالیت های اداره کل ورزش رشد خوبی داشته است

    مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد : پروژه ی سالن چند منظوره و طبقاتی جهان پهلوان تختی لاهیجان با اعتباری بالغ ۱۰۵ میلیارد ریال در ۲۵۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری می رسد و علاوه بر این ۱۲ پروژه ی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال و به متراژ ۵۶ هزار متر مربع در نقاظ مختلف استان به بهره برداری می رسد و به سرانه ی ورزشی استان اضافه خواهد شد .

    وی ادامه داد : استان گیلان مهد پرورش قهرمانان ورزشی بوده است و مردم این استان علاقه ی زیادی به بحث ورزش دارند .

    بخشی افزود : امروز با حضور دکتر سلطانی فر اختتامیه مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو را خواهیم  داشت و امیدواریم که بتوانیم در آینده مسابقات مهمی را با بهترین کیفبت در استان میزبان باشیم .

    بخشی در پایان از مساعدت ها و حمایت های مقام عالی وزارت ورزش و جوانان برای اختصاص اعتبارات از بخش اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان برای توسعه ی اماکن ورزشی تشکر و قدردانی کرد .

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54145

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *