×

دادستان لنگرود: نیازمند مشارکت شهروندان در مقابله با تخلفات انتخاباتی هستیم

  • کد نوشته: 54172
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۶
  • 80 بازدید
  • ۰
  • دادستان لنگرود با تاکید بر لزوم صیانت از سلامت انتخابات و کاهش جرایم انتخاباتی، گفت: نیازمند مشارکت شهروندان در راستای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی هستیم. به گزارش گیل و دیلم ،سیدهاشم میرحسینی در گفت وگویی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ۹۸، اظهار کرد: نیازمند […]

    دادستان لنگرود: نیازمند مشارکت شهروندان در مقابله با تخلفات انتخاباتی هستیم
  • دادستان لنگرود با تاکید بر لزوم صیانت از سلامت انتخابات و کاهش جرایم انتخاباتی، گفت: نیازمند مشارکت شهروندان در راستای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی هستیم.

    به گزارش گیل و دیلم ،سیدهاشم میرحسینی در گفت وگویی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه ۹۸، اظهار کرد: نیازمند مشارکت شهروندان در راستای اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی هستیم.

    وی با تاکید بر لزوم صیانت از سلامت انتخابات و کاهش جرایم و تخلفات و آسیب های مرتبط با آن، افزود: شهروندان می توانند فعالیت های انتخاباتی رسمی و غیر رسمی مدیران، مسئولان و کارکنان دستگاه های دولتی عمومی و وابسته به دولت له یا علیه کاندیدای معین در طول ساعات اداری یا استفاده از اموال و امکانات عمومی و دولتی جهت تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را گزارش دهند.

    دادستان عمومی و انقلاب لنگرود، اقداماتی نظیر اهدای کارت هدیه و وجه نقد، توزیع البسه و نوشت افزار، تهدید و تطمیع دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان دولت، کارگران و…، توزیع ارزاق عمومی و هدایت کمک های دستگاه های حمایتی به منظور اخذ رای به نفع کاندیدای خاص را جزو جرایم انتخاباتی دانست و گفت: شهروندان چنین اقداماتی را مستندسازی کرده و به شعب ویژه قضایی رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ارسال کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54172

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *