×

انتقاد شدید رییس شورای شهر لاهیجان از مدیرکل ورزش گیلان

  • کد نوشته: 54221
  • ۱۳۹۸-۱۱-۱۷
  • 227 بازدید
  • ۰
  • رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به خاطر نادیده گرفتن زحمات مدیریت شهری لاهیجان انتقاد کرد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ،جواد نجارتمیزکار در مراسم اهدای جوایز مسابقات طناب کشی دهه مبارک فجر در سالن ورزشی باشگاه شهرداری لاهیجان افزود: ای […]

    انتقاد شدید رییس شورای شهر لاهیجان از مدیرکل ورزش گیلان
  • رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به خاطر نادیده گرفتن زحمات مدیریت شهری لاهیجان انتقاد کرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ،جواد نجارتمیزکار در مراسم اهدای جوایز مسابقات طناب کشی دهه مبارک فجر در سالن ورزشی باشگاه شهرداری لاهیجان افزود: ای کاش قدردانی رییس اداره ورزش لاهیجان به خاطر زحمات مدیریت شهری لاهیجان برای آماده کردن سالن ورزشی طبقاتی تختی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در روز افتتاح این سالن و مقابل وزیر انجام می شد.

    وی اضافه کرد: نقد ما به عملکرد مدیر کل ورزش استان به این دلیل است که در سخنرانی خود در روز افتتاح از کارگران خدوم شهرداری لاهیجان که برای آماده سازی سالن و مراسم افتتاح تلاش های بسیاری صورت دادند، نامی برده نشد تا وزیر از نقش مدیریت شهری لاهیجان در توجه به ورزش و کمک برای افتتاح سالن تختی آگاه شود.

    وی گفت: دریغ از یک جمله تشکر یا ذکرنام که به زحمات کارگران شهرداری لاهیجان اشاره شود.

    لازم بذکر است: در حالیکه سالن ورزشی مجموعه تختی آماده افتتاح و حضور وزیر ورزش و جوانان نبود، با تلاش شبانه روزی شهرداری لاهیجان این سالن برای افتتاح و حضور وزیر آماده شد.

    فروغ اسلام پرست رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان هم در مسابقات طناب کشی باشگاه شهرداری ، از فعالیت های ورزشی شهرداری و همچنین همکاری در آماده سازی سالن تختی برای افتتاح تشکر کرد.

    وی گفت: اگر کمک های شهرداری نبود هیچ وقت نمی توانستیم این مجموعه را افتتاح کنیم و حضور وزیر ورزش را در لاهیجان داشته باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54221

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *