×

کارشناس هواشناسی گیلان: تمرکز بارش برف در نواحی مرکزی و شرقی گیلان است

  • کد نوشته: 54316
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۰
  • 212 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی و جلگه ای گفت: تمرکز بارش برف در نواحی مرکزی و شرقی این استان است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، حسین عابد روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران با محوریت مقابله با برف احتمالی در فرمانداری شهرستان […]

    کارشناس هواشناسی گیلان: تمرکز بارش برف در نواحی مرکزی و شرقی گیلان است
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به پیش بینی بارش برف در مناطق کوهستانی و جلگه ای گفت: تمرکز بارش برف در نواحی مرکزی و شرقی این استان است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، حسین عابد روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران با محوریت مقابله با برف احتمالی در فرمانداری شهرستان رشت افزود: هوای سرد و بارشی از امروز تا سه شنبه در استان گیلان ماندگار است و ۱۵ تا ۲۰ درجه کاهش دما خواهیم داشت.

    وی اظهار داشت: اواخر وقت امشب تا اوایل صبح فردا “دوشنبه” بارش باران تبدیل به برف می شود و برای دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان خواهیم بود.

    کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: تخمین بارش برف در مناطق جلگه ای استان بین ۲۰ تا ۷۵ سانتی متر و در ارتفاعات ۵۰ تا یک و نیم سانتی متر برف خواهید بارید.

    وی با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یخبندان خواهیم داشت، افزود: ضروریست تا مردم از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

    کارشناس هواشناسی گیلان بیان داشت: با توجه به کاهش دما مصرف انرژی در واحدهای مسکونی و سایر واحدهای اداری افزایش می یابد که نیاز است مدیریت شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54316

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *