×

فرماندار سیاهکل: برف آب، برق و گاز سیاهکل را قطع نکرد

  • کد نوشته: 54336
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۱
  • 166 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه بارش برف از روز گذشته آغاز شده است، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکل ناشی از بارش برف نداشتیم و امکانات زیرساختی همچون آب و برق و گاز برقرار است. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا ،محمود صوفی در گفت وگویی، با اشاره به بارش برف از روز گذشته در […]

    فرماندار سیاهکل: برف آب، برق و گاز سیاهکل را قطع نکرد
  • فرماندار سیاهکل با بیان اینکه بارش برف از روز گذشته آغاز شده است، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکل ناشی از بارش برف نداشتیم و امکانات زیرساختی همچون آب و برق و گاز برقرار است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایسنا ،محمود صوفی در گفت وگویی، با اشاره به بارش برف از روز گذشته در شهرستان سیاهکل، اظهار کرد: طی مدت مذکور بین ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر بارش برف داشتیم.

    وی با بیان اینکه بارش برف در بخش مرکزی بیشتر از دیلمان است، افزود: خوشبختانه تاکنون مشکل ناشی از بارش برف نداشتیم و شرایط عادی است.

    فرماندار سیاهکل بیان کرد: کلیه امکانات زیرساختی همچون آب و برق و گاز در بخش مرکزی و دیلمان برقرار است.

    صوفی از باز بودن کلیه محورهای اصلی و فرعی شهرستان خبر داد و اضاف کرد: تردد در همه محورها جریان دارد و راه دسترسی روستاهای دیلمان باز است.

    وی متذکر شد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرستان، تمهیدات لازم جهت تامین آرد نانوایی ها و سوخت جایگاه ها اندیشیده شده است و کمبود نداریم.

    ایمان محمدپور نیک بین، شهردار سیاهکل نیز در گفت وگو با ایسنا، از آمادگی کامل خدمات شهری جهت باز نگه داشتن خیابان ها و معابر خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر رفت و آمد در شهر جریان دارد و هیچ مسیری مسدود نیست.

    وی با بیان اینکه از ۴۸ ساعت گذشته ماشین آلات راهداری شهرداری سیاهکل را در معابر مستقر کردیم، گفت: همزمان با آغاز بارش برف از روز گذشته عملیات را شروع کردیم تا رفت و آمد مردم دچار محدودیت نشود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54336

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *