×

بارش برف در ارتفاعات گیلان به بیش از نیم متر رسید

  • کد نوشته: 54354
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۱
  • 109 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: ارتفاع برف در نواحی جلگه ای استان به افزون بر ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر و در ارتفاعات به بیش از نیم متر رسیده است. به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ارتفاع برف نواحی جلگه ای […]

    بارش برف در ارتفاعات گیلان به بیش از نیم متر رسید
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: ارتفاع برف در نواحی جلگه ای استان به افزون بر ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر و در ارتفاعات به بیش از نیم متر رسیده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ارتفاع برف نواحی جلگه ای از جمله رشت مرکز استان بین ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر رسیده و در حال حاضر دمای هوا در شهر رشت به صفر درجه رسیده است.

    وی اضافه کرد: کمینه دما در شهرهای دیلمان و جیرنده و ماسوله  طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب به هشت درجه زیر صفر ، هفت درجه زیر صفر و پنج درجه زیر صفر رسیده است.

    وی  تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی شهرهای استان به غیر از  بندر کیاشهر که بارش باران گزارش شده و در رودسر  که هیچ بارشی ثبت نشده ، بارش برف را داریم.

    غلامی گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار و تقویت فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه است؛  بنابراین ابرناکی ، مه آلود بودن هوا،  بارش برف و وزش باد ( گاهی شدید یا خیلی شدید ) و در پاره ای نقاط کولاک برف تا سه شنبه مورد انتظار است.

    وی اظهار کرد: براساس نقشه های هواشناسی آسمان استان برای روز سه شنبه (فردا) ابری و مه آلود، بارش برف و وزش باد ( بعضی نقاط شدید) ، مناطق غربی به تدریج کاهش ناپایداری و ابر و مناطق مرکزی و شرقی طی عصر و شب کاهش ناپایداری و ابر مورد انتظار است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54354

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *