×

فرماندار سیاهکل : ۹۰ بازرس بر صندوق های آراء سیاهکل نظارت می کنند

  • کد نوشته: 54538
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۹
  • 159 بازدید
  • ۰
  • فرماندار سیاهکل گفت: ۹۰ بازرس بر صندوق های آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نظارت می کنند و امانتداری ، قانون مداری و بی طرفی کامل لازمه فعالیت این بازرسان است. به گزارش گیل و دیلم ،محمود صوفی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: دو هزار و ۵۳۵ […]

    فرماندار سیاهکل : ۹۰ بازرس بر صندوق های آراء سیاهکل نظارت می کنند
  • فرماندار سیاهکل گفت: ۹۰ بازرس بر صندوق های آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نظارت می کنند و امانتداری ، قانون مداری و بی طرفی کامل لازمه فعالیت این بازرسان است.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمود صوفی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: دو هزار و ۵۳۵ نیروی انسانی در قالب هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و بخش های دیگر برگزاری انتخابات این دوره از انتخابات را برعهده دارند و برای سلامت و امنیت انتخابات در این شهرستان تلاش می کنند.

    وی با اشاره به  اهمیت مشارکت مردم در این مرحله از انتخابات  افزود: صلاحیت ۱۲ داوطلب مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیاهکل تایید شده است و برای برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند در شهرستان آمادگی کامل وجود دارد و ۸۸ صندوق اخذ آرای در شهرستان سیاهکل تدارک دیده شده است که ۵۲ صندوق سیار و ۳۶ صندوق ثابت هستند.

    وی ادامه داد:مسئولان و مدیران به عنوان مجریان قانون در انتخابات حق فعالیت به نفع و یا علیه نامزدی را ندارند و نتیجه حاصل از صندوق ها هرچه باشد به عنوان نظر مردم مورد تایید است.

    فرماندار سیاهکل یادآورشد: از جمعیت ۴۷ هزار نفری شهرستان سیاهکل حدود ۳۶ هزار و ۸۴۲ نفر واجد شرایط رای دادن در این مرحله از انتخابات شهرستان سیاهکل می باشند.

    از حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد و در این دوره ۳۴داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه این دو شهرستان  بودند که ۲۱نفر یا عدم صلاحیت خوردند و یا انصراف دادند و ۱۳نفر باقیمانده برای کسب کرسی نمایندگی مجلس فعالیت می کنند.

    یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54538

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *