×

پیام تبریک شهردار سیاهکل به منتخب مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی

  • کد نوشته: 54635
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۳
  • 156 بازدید
  • ۰
  • ایمان محمدپور نیک بین ،شهردار سیاهکل در پیامی موفقیت دکتر رسول فرخی در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان را تبریک گفت. به گزارش گیل و دیلم ،متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ جناب آقای دکتر رسول فرخی با سلام و احترام […]

    پیام تبریک شهردار سیاهکل به منتخب مردم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی
  • ایمان محمدپور نیک بین ،شهردار سیاهکل در پیامی موفقیت دکتر رسول فرخی در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان را تبریک گفت.

    به گزارش گیل و دیلم ،متن پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ

    جناب آقای دکتر رسول فرخی

    با سلام و احترام

    ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ با خلق حماسه ی حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم شهرستانهای سیاهکل و لاهیجان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به روز ماندگاری دیگر در تاریخ این دیار تبدیل گردید .

    سیاهکلی های سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت شان برداشتند.

    ضمن شکرگذاری بر درگاه حضرت دوست، حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر عهده ی جناب تان قرار گرفته است ، ضمن تبریک صمیمانه ، از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را مسئلت می نمایم.

    ایمان محمد پور نیک بین
    شهردار سیاهکل

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54635

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *