×

پیام تقدیر دکتر رسول فرخی منتخب مردم شریف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل

  • کد نوشته: 54681
  • ۱۳۹۸-۱۲-۰۴
  • 107 بازدید
  • ۰
  • دکتر رسول فرخی منتخب مردم شریف شهرستان های لاهیجان، سیاهکل و بخش های رودبنه، دیلمان و پیرکوه در پیامی تقدیر و تشکر خود را از عموم مردم عزیز این دو شهرستان اعلام داشتند. به گزارش گیل و دیلم ،متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خداوند متعال را سپاسگزارم که بار […]

    پیام تقدیر دکتر رسول فرخی منتخب مردم شریف شهرستان های لاهیجان و سیاهکل
  • دکتر رسول فرخی منتخب مردم شریف شهرستان های لاهیجان، سیاهکل و بخش های رودبنه، دیلمان و پیرکوه در پیامی تقدیر و تشکر خود را از عموم مردم عزیز این دو شهرستان اعلام داشتند.

    به گزارش گیل و دیلم ،متن این پیام به شرح زیر است:

    بسم الله الرحمن الرحیم

    خداوند متعال را سپاسگزارم که بار دیگر مردم متدین و سرافراز ایران اسلامی شکوه و اقتدار خود را با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نمایش گزاردند.
    مردم شریف و نجیب حوزه انتخابیه لاهیجان، سیاهکل، رودبنه، دیلمان و پیرکوه که در این همایش ملی همانند گذشته نقش آفرینی نموده و با رقم زدن برگ زرین دیگری در تاریخ با آرمانهای امام و رهبری و شهدای انقلاب اسلامی به ویژه خون مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عهد و پیمانی دوباره بستید. اینجانب ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه الطاف الهی در این آزمون مهم، از مردم نجیب و بزرگوار حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل چه هواداران اینجانب و چه هواداران سایر نامزدهای محترم که با مشارکت حداکثری به نامزد مد نظر خود رای داده و با رایی معنادار و قاطع، اینجانب را به عنوان خادم خویش برگزیدند صمیمانه تشکر نموده و به درگاه الهی سجده شکر به جای می آورم.

    از تمامی مسئولین شهرستان‌‌ها به ویژه نمایندگان محترم ولی فقیه، امامان جمعه، فرمانداران گرامی، عوامل محترم نظارتی و اجرایی که تمام تلاش خود را در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این انتخابات به کار گرفتند و علی‌الخصوص سایر نامزدهای حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل که انها را برادران و خواهران خود میدانم و حتما از نظراتشان در راستای اعتلا و توسعه دو شهرستان استفاده خواهم نمود، تقدیر و تشکر می نمایم.
    در خاتمه تشکر و سپاس خویش را از همه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و نیز تمامی اقشار همانند فرهنگیان، روحانیون و هیات های مذهبی، احزاب سیاسی، ورزشکاران، کارگران، اساتید دانشگاه، هنرمندان، بانوان، دانشجویان و نیز آحاد مردم فهیم و انقلابی حوزه انتخابیه اعلام می دارم.
    اگرچه رای قاطع و معنادار مردم شریف و عزیز حوزه انتخابیه بار مسئولیت را سنگین تر مینماید، اما این رای اعتماد ارزشمند پشتوانه اصلی اینجانب جهت پیگیری مطالبات قانونی و به حق مردم حوزه انتخابیه در سطح ملی و استانی خواهد بود و در این راستا تمام توان خویش را برای احقاق حقوق شما مردم وفادار و نجیب به کار خواهم بست و در راستای استیفای حقوق شما ذره ای کوتاه نخواهم آمد.
    امید است با توکل به خداوند متعال و به پشتوانه رای اعتماد شما مردم مومن و آزاده بتوانم در عرصه پیگیری مسائل استانی و ملی، همچنان موجب سربلندی و سرافرازی مردم دیارم باشم.

    ارادتمند شما
    رسول فرخی میکال
    منتخب مردم شریف و ولایت مدار حوزه انتخابیه شهرستان های لاهیجان، سیاهکل و بخش های رودبنه، دیلمان و پیرکوه
    ۱۳۹۸/۱۲/۴

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54681

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *