×

اهدای یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده ازسوی فرمانده انتظامی لاهیجان به یک بیمارستان

  • کد نوشته: 55058
  • ۱۳۹۸-۱۲-۱۵
  • 143 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: یک هزارلیتر مواد ضد عفونی کننده تهیه و به یکی از بیمارستان های این شهرستان اهداء کرد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ قاسم جانعلی پور  روز پنجشنبه اظهار داشت:به منظور همراهی پلیس لاهیجان با  پرستاران و کادر پزشکان بیمارستان ها به عنوان سربازان خط مقدم امنیت سلامت جامعه،  این […]

    اهدای یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده ازسوی فرمانده انتظامی لاهیجان به یک بیمارستان
  • فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: یک هزارلیتر مواد ضد عفونی کننده تهیه و به یکی از بیمارستان های این شهرستان اهداء کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ قاسم جانعلی پور  روز پنجشنبه اظهار داشت:به منظور همراهی پلیس لاهیجان با  پرستاران و کادر پزشکان بیمارستان ها به عنوان سربازان خط مقدم امنیت سلامت جامعه،  این اقدام را انجام  می  دهد و به همکاری خود ادامه خواهد داد و پلیس با تمام توان و امکانات در کنار سایر خدمت گزاران آماده خدمت رسانی به مردم است.

    وی با تاکید بر اهمیت رعایت بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان افزود: مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از انتشار آن  نیازمند به همکاری همه مردم است .

    وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروههای خدمات رسان ایستاده است و وظیفه خود را برای برقراری امنیت و  کمک رسانی  به مردم و جامعه ادامه می دهد و با هر گونه سوء استفاده ای  در این وضعیت برخورد می کند. 

    جانعلی پور خاطرنشان کرد :نیروی انتظامی با تمام توان در میدان مقابله با کرونا و سودجویان به وظایف خود چون گذشته ادامه می دهد تا شرایط عادی و مردم با  خلاص شدن از این ویروس بتوانند به زندگی عادی خود برگردند.

    شهرستان لاهیجان با داشتن ۱۶۷هزار نفر جمعیت در ۴۰کیلومتری شرق مرکز گیلان قرار دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55058

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *