×

مدیرکل هواشناسی گیلان: بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود

  • کد نوشته: 55937
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • 73 بازدید
  • ۰
  • دادرس گفت: تقویت ناپایداری ها،بارندگی، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها مهمترین پدیده‌های جوی استان در چند روز آینده است. به گزارش گیل و دیلم، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی با تقویت ناپایداری ها، بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود و تا صبح چهارشنبه به شدت ادامه […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان: بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود
  • دادرس گفت: تقویت ناپایداری ها،بارندگی، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها مهمترین پدیده‌های جوی استان در چند روز آینده است.

    به گزارش گیل و دیلم، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی با تقویت ناپایداری ها، بارش باران از عصر امروز آغاز می‌شود و تا صبح چهارشنبه به شدت ادامه خواهد داشت.

    او افزود: بارندگی، وزش باد و بالا آمدن آب رودخانه‌ها مهمترین پدیده‌های جوی استان در چند روز آینده است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان  از کاهش ۶ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا در این مدت خبر داد، گفت: در مناطق کوهستانی گیلان نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

    دادرس افزود: از پدیده‌های جوی دیگر در ۳ روز آینده رعد و برق، وزش باد، بارش تگرگ و مه آلودگی است.

    او تصریح کرد: در این مدت بالا آمدن آب رودخانه، آبگرفتگی معابر و خزانه‌های برنج، سیلابی شدن مسیل ها، رانش و لغزش زمین و آسیب به سازه‌های سست بنیان، سرمازدگی درختان میوه نظیر گردو و فندق وجود دارد.

    مدیر کل هواشناسی گیلان  در پایان از شهروندان خواست برای جلوگیری از بروز حوادث مخاطره آمیز از مستقر شدن کنار رودخانه خودداری کنند.

    دادرس تصریح کرد: در حال حاضر دمای شهر رشت مرکز استان ۱۲ درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی آن ۱۰۰ درصد است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55937

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *