×

نماینده ولی‌فقیه در گیلان خبر داد: تصمیم‌گیری برای بازگشایی مساجد در آینده نزدیک

  • کد نوشته: 56246
  • ۱۳۹۹-۰۱-۳۰
  • 192 بازدید
  • ۰
  • نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان گفت: درباره بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود. به گزارش گیل و دیلم، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در استانداری گیلان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت انسان‌ها اظهار داشت: حفظ سلامتی […]

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان خبر داد: تصمیم‌گیری برای بازگشایی مساجد در آینده نزدیک
  • نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان گفت: درباره بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی در استانداری گیلان با اشاره به اهمیت حفظ سلامت انسان‌ها اظهار داشت: حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین مساله است و درخصوص بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی نیز به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان همچنان در حوزه تولید محتوای مناسب در ماه مبارک رمضان بکوشد ابراز داشت: با توجه به هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی که در این ایام مردم را تشویق به روزه‌خواری در ماه رمضان می‌کنند لازم است که اقدامات جدی صورت گیرد و نیروی انتظامی نیز با هنجارشکنان ماه رمضان برخورد کند.

    امام جمعه رشت با اشاره به توصیه‌های تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن کریم و ادعیه مربوط به ماه مبارک رمضان و همچنین توبه و استغفار از جمله مواردی است که در ماه مبارک رمضان به مومنان سفارش و تاکید شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56246

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *