×

امام جمعه بندر انزلی: سفارش ها در انتخاب شهردار پذیرفتنی نیست

  • کد نوشته: 56522
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۹
  • 156 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه اعضای شورا در انتخاب شهردار توجه داشته باشند و سفارش ها و توصیه ها از لحاظ شرعی و عرفی قبول نیست یادآور شد: مردم انتظار دارند تا مسائل شهر رسیدگی و مشکلات برطرف شود. به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام عبدالجواد شمس الدین ظهر امروز در جلسه شورای اداری بندر […]

    امام جمعه بندر انزلی: سفارش ها در انتخاب شهردار پذیرفتنی نیست
  • امام جمعه بندر انزلی با تاکید بر اینکه اعضای شورا در انتخاب شهردار توجه داشته باشند و سفارش ها و توصیه ها از لحاظ شرعی و عرفی قبول نیست یادآور شد: مردم انتظار دارند تا مسائل شهر رسیدگی و مشکلات برطرف شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت الاسلام عبدالجواد شمس الدین ظهر امروز در جلسه شورای اداری بندر انزلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و مهمانی خداوند است.

    وی افزود: اگر روزه این ماه را با خلوص نیت و برای خشنودی خدای متعال بگیریم طبق روایتی از رسول اکرم (ص) پایان و خروج از ماه مبارک رمضان همراه با بخشودگی تمام گناهان خواهد بود؛ لذا سعی کنیم با نیت خالص در ماه رمضان و توفیق روزه داری در این ماه برای خود و جامعه معنویت، نورانیت و گشایش بیشتر در امور را به دست آوریم.

    امام جمعه بندر انزلی با اشاره به اینکه به دلیل بیماری کرونا جامعه شرایط سختی را دارد، تاکید کرد: در این دوران همه مجموعه های مختلف در کنار یکدیگر برای رفع این بحران و آسیب تلاش کردند.

    وی با اشاره به آغاز فعالیت قرارگاه رزمایش مواسات در کشور تصریح کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مردم شهرستان در طول این مدت کمک های خوبی در قالب گروه های جهادی انجام دادند و البته ادامه راه بسیار مهم است و تقاضای ما این است که مسئولان علاوه بر تامین مایحتاج در توزیع هماهنگ این اقلام کمک کنند.

    وی با تاکید بر اینکه اعضای شورا در انتخاب شهردار توجه داشته باشند و سفارش ها و توصیه ها از لحاظ شرعی و عرفی قبول نیست یادآور شد: مردم انتظار دارند تا مسائل شهر رسیدگی شود و مشکلات برطرف گردد.

    امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه شهردار جدید باید تجربه های گذشته را مورد توجه داشته باشد خاطرنشان کرد:تا کی باید تابع و رایزنی‌های سیاسی و بعضی مسائل دیگر باشیم باید واقعا دنبال حل مشکل باشیم و ببینیم چه کسی بهتر و عالمانه تر می تواند شهر را مدیریت کند. دخالت یک مسئله است ولی همفکری و مشاوره چیز دیگری است که باید مسئولان امر در این زمینه همکاری و مشاوره داشته و کمک کار باشند.

    * ۱۴ روستای انزلی پتانسیل گردشگری دارند

    شعبان جعفری رئیس شورای شهرستان بندر انزلی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در قرآن کریم به اهمیت شورا اشاره شده، اظهار کرد: مسئولیت در شورا امانتی است که توسط مردم به ما سپرده شده است.

    وی، تصریح کرد: در انجام وظایف تاکنون با کسی معامله نکردیم و نخواهیم کرد انتخاب شهردار یک پروسه است که در چهارچوب قانون انجام می‌شود.

    جعفری با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما در حوزه روستاهاست، تصریح کرد: ۱۴ روستا در شهرستان وجود دارد که می‌تواند به عنوان روستای مقصد گردشگری در سطح استان و حتی کشور مطرح باشد ولی بدلیل قرار گرفتن در بستر تالاب و قوانین این حوزه نمی توان اقدامی انجام داد و هنوز این مشکلات حل نشده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56522

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *