×

فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه شورای سلامت شهرستان: سلامت مردم در اولویت اول امور قرار دارد

  • کد نوشته: 56804
  • ۱۳۹۹-۰۲-۱۹
  • 215 بازدید
  • ۰
  • جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: یونس محمودی فرماندار در اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان، سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای بهداشت شهرستان […]

    فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه شورای سلامت شهرستان:   سلامت مردم در اولویت اول امور قرار دارد
  • جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آستانه اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: یونس محمودی فرماندار در اولین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان، سلامت مردم را از مهمترین مقوله های مورد توجه شورای بهداشت شهرستان و کارگروه سلامت و امنیت غذایی عنوان و ابراز داشت: با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین، مسائل و مشکلات ناشی از بروز ویروس کرونا به حداکثر رسیده و شاهد کاهش مبتلایان به این بیماری در شهرستان هستیم، که بیانگر قاطعیت مدیران در امر سلامت روحی و جسمی شهروندان است. 

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: از آنجایی که اولین رکن جامعه سلامت روح و جسم می باشد، جهت تضمین سلامت روح و جسم افراد جامعه در این خصوص با عنوان سلامت و امنیت غذایی فعالیتهایی انجام می پذیرد که خوشبختانه در شهرستان آستانه اشرفیه این اقدامات در زمان بروز ویروس کرونا مناسب بوده است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین خواستار بازدید مستمر کارشناسان بهداشت از مراکز مرتبط با سلامت مردم از جمله عرضه کنندگان مواد غذایی شد و افزود: سلامت مردم در اولویت اول امور قرار دارد لذا در این راه هرگونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ فردی قابل قبول نخواهد بود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: هر جامعه ای که در عرصه سلامت گام های بلند و موثری برداشته است، توانسته به بسیاری از اهداف و برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت خود دست یابد. همه ما باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی شهروندان تلاش کنیم و البته برای تحقق این مهم تلاش، اهتمام و تعامل شهروندان نیز بسیار موثر و سودمند خواهد بود.

    وی  ضمن تقدیر از زحمات بی‌وقفه تمام کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این ایام که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا بودند ، آنرا نشانه دلسوزی حوزه سلامت در جهت خدمت صادقه به مردم دانست.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان ضمن تاکید بر پیگیری مصوبات شورای سلامت، خواستار تعامل و همکاری همه نهادها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی جهت پیشگیری و نیز کنترل هرچه بهتر بیماری کرونا ویروس شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56804

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *